۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۵۹۳۱۵۶

توطئه‌ و نقشه‌های دشمنان با بصیرت مردم خنثی می‌شود

توطئه‌ و نقشه‌های دشمنان با بصیرت مردم خنثی می‌شود
مسؤول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن با هوشیاری و بصیرت مردم و مسؤولان نقشه بر آب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین، حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب در جمع مردم شهر ضیاء‌آباد با اشاره به پروژه نفوذ اظهار کرد: دشمنان در طول این چهل سال که از انقلاب اسلامی گذشته است راه‌های مختلفی را برای دشمنی انتخاب کرده‌اند که یکی از مهم‌ترین آنها پروژه نفوذ است.

وی افزود:‌ دشمنان همواره به دنبال نفوذ به تمامی نقاط حساس کشور، موضوعات اقتصادی و حتی نفوذ در بین جریان‌های مذهبی و حزب‌الهی هستند که این مطلب هوشیاری و توجه بیش از پیش جریان حزب‌الله را می‌طلبد.

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب با اشاره به نقش ویژه مسئولان در خنثی شدن توطئه های دشمنان خاطرنشان کرد: امروزه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم درباره موضوعات اقتصادی است که امیدواریم در این زمینه مسؤولان اقدامات عملیاتی‌تر و جدی‌تری انجام دهند.

وی بیان کرد:‌ اقتصاد مقاومتی یکی از طرح‌ها و پروژه‌هایی است که مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته ابلاغ کردند ولی متاسفانه تا به امروز هیچ گونه اقدام جدی برای عملیاتی شدن آن ندیده‌ایم و امیدواریم که هر چه سریعتر نسبت به این سیاست اقدام ویژه‌‎ای صورت گیرد.

مسؤول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین تصریح کرد: اجرایی نشدن اقتصاد مقاومتی سبب بروز مشکلات و آسیب‌های جدی در کشور می شود و مسئولان باید نسبت به عملیاتی کردن آن اقدام اساسی کنند.

حجت‌الاسلام فاطمی‌نسب در پایان با تقدیر از زحمات امام جمعه و ستاد نماز جمعه شهر ضیاءآباد گفت: با مساعدت و همکاری مسئولان شهر ضیاءآباد باید شاهد رشد کمی و کیفی نماز جمعه در این شهر باشیم که امیدواریم این مهم به زودی محقق شود.

ارسال نظرات