۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۵۹۳۳۵۳
مجری رسانه ملی:

آنتن زنده جای مطرح کردن مسائل خانوادگی "مجری" نیست

آنتن زنده جای مطرح کردن مسائل خانوادگی
ندا ملکی گفت: مجری گری و دیده شدن در تلویزیون به معنای برتری و صاحب نظر بودن در هر حوزه‌ای نیست.

ندا ملکی مجری، برنامه "آفتاب شرقی"، در گفت‌و‌گو با خبرنگار سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا با اشاره به دو بعدی بودن زندگی یک مجری گفت: مجری یک زندگی شخصی دارد زندگی که مثل مردم عادی است و یک زندگی کاری دارد که به واسطه نوع برنامه‌هایی که انتخاب می‌کند و نوع رفتاری که با مخاطب خودش دارد می‌تواند،‌ اخلاق را به صورت عملی به ظهور برساند.

وی ادامه داد:  مردم می توانند ظهور فضیلت‌های اخلاقی را در شخصیت این مجری ببینند. اخلاق تعریف دارد و ویژگی های اخلاقی و اخلاق مدار الان در جامعه امروزی ما برای مردم قابل تشخیص هست. به معنای اینکه من به عنوان یک مجری اگر یک رفتار غیراخلاقی انجام می دهم مردم می توانند آن را تشخیص بدهند.

مجری برنامه تلویزیونی "تا نیایش" به نحوه رفتار یک مجری در محیط جامعه به عنوان یک الگو پرداخت و اظهار داشت: یک وقت در جامعه جلوی مردم بالاخره به دلیل موقعیت حساس شغلی باوقار و مودب رفتار می کنید؛ اما در فضای مجازی یک کارهای دیگری را انجام می دهید که به نوعی دارید حریم اخلاق را می شکنید‌. من این را هم یک نوعی بی اخلاقی می دانم.

وی در ادامه افزود: لزومی ندارد مجری در مورد مسائل خانوادگی اش، در مورد سفر با خانواده اش، در مورد کارهای شخصی و روزمره ای که انجام می دهد و یا در مورد احساس های شخصی خودش و مسائلی از این دست بیاید مطلب بنویسد و استوری بگذارد و در صفحه شخصی خودش حرفی بزند یا به واسطه همین موقعیتی که در تلویزیون دارد اظهار نظری کند.

ملکی با توجه به اینکه شغل مجری گری مانند دیگر مشاغل دارای وظایف مشخصی است، گفت: مجری گری و دیده شدن در تلویزیون به معنای برتری و صاحب نظر بودن در هر حوزه ای نیست. این که من وارد شوم و در هر حوزه ای نظر بدهم. شما آیا سوادش را دارید.

وی  گفت: در فضای مجازی به واسطه اینکه در تلویزیون هستید در آن فضا از مردم و اعتمادشان به تلویزیون سوءاستفاده کنید و  استفاده های شخصی کنید اصلا صحیح نیست. مثلا دو روز است که آمدیم در تلویزیون فردای آن کارگاه فن بیان می گذاریم!

گفتنی است، متن کامل این گفت و گو به زودی در سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا منتشر می شود./829/ت302/س

ارسال نظرات