۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۶
کد خبر: ۵۹۳۷۹۷
به منظور ساماندهی مبلغان خواهر؛

نشست مشترک تبلیغات اسلامی با مسؤولان مدرسه الزهرا واوان برگزار شد

نشست مشترک تبلیغات اسلامی با مسؤولان مدرسه الزهرا واوان برگزار شد
نشست مشترک رییس تبلیغی و آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی با مدیران و معاونان فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) واوان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ظهر امروز نشست مشترکی در مدرسه علمیه الزهرا(س) واوان با حضور حجت الاسلام عزیزی رییس تبلیغی و آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی تهران و مدیران و معاونان فرهنگی این مدرسه برگزار شد.

بر اساس این گزارش این نشست مشترک به منظور تعامل مدرسه علمیه الزهرا(س) واوان با دفتر تبلیغات در جهت ساماندهی مبلغان خواهر و برگزاری کارگاه های آموزشی و تبلیغی ویژه خواهران مبلغ صورت پذیرفت.

گفتنی است از مهم‌ترین اهداف مدرسه علمیه الزهرا(س) واوان تربیت مبلغ و تزریق آن به جامعه است چرا که با تربیت مبلغ و اعزام آنان به مناطق مورد نیاز می توان تربیت جامعه را تضمین کرد.

همچنین در این نشست مقرر شد طلاب مبلغ به منظور سازماندهی در سامانه سمتا ثبت نام کرده تا پس از انجام مصاحبه پرونده تبلیغی برایشان ایجاد شود، و نیز به منظور تشکیل گروه تبلیغی در سطح اسلامشهر و واوان تعاملاتی صورت گرفت.

یادآور می شود در پایان این نشست حجت الاسلام عزیزی رییس تبلیغی و آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی از کلاس ها و فضای مدرسه علمیه الزهرا(س) واوان دیدن کرد./813/پ310/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات