۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۵۹۴۰۱۴
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران:

برنامه های دهه چهارم انقلاب باید سبب امیدواری مردم نسبت به آینده شود

برنامه های دهه چهارم انقلاب باید سبب امیدواری مردم نسبت به آینده شود
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: برنامه‌های دهه چهارم انقلاب باید به گونه‌ای باشد که سبب امیدواری مردم نسبت به آینده کشور شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های دهه فجر با بیان این که برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار «افتخار به گذشته و امید به آینده» برگزار می‌شود، گفت: این دهه فرصت مغتنمی برای معرفی خدمات و دستاورد‌های ارزشمند انقلاب به مردم است.
 
وی با بیان این که انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر به پیشرفت‌های گسترده‌ای در عرصه‌های مختلفی دست پیدا کرده است، افزود: دشمنان این ملت که در روز‌های نخست پیروزی انقلاب که تلاش می‌کردند القا کنند ملت ایران توان ساخت هیچ تکنولوژی را ندارند امروز بر سر دستیابی ایران اسلامی به فناوری صلح آمیز هسته‌ای به مذاکره می‌نشینند.
 
حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در سایه خودباوری که امام خمینی (ره) به این آن‌ها دادند امروز به عنوان یکی از کشور‌های مقتدر جهان مورد توجه است، خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان نمی‌توان شرایط امروز کشور را با چهار دهه گذشته مقایسه کرد.
 
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی، ایران را در عرصه‌های مختلف به اوج رسانده است، بیان داشت: ایران اسلامی هم اکنون در بسیاری از بخش‌ها به عنوان کشوری تراز اول در دنیا معرفی می‌شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت ایران اسلامی برای رسیدن به چنین جایگاه مشکلات و سختی‌های بسیاری تحمل کرده اند، گفت: همه این پیشرفت‌ها در سایه ایستادگی و مقاومت این ملت با بصیرت و انقلابی به دست آمده است.
 
حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که پیشرفت‌های چهار دهه اخیر انقلاب اسلامی موجی از عصبانیت را در میان دشمنان ملت ایران به وجود آورده است، افزود: دشمنی‌ها با ملت ایران چیز تازه‌ای نیست که از آن بترسیم و از مواضع به حق خود عقب نشینی کنیم این توطئه‌ها و دشمنی‌ها چهل سال است که وجود دارد.
 
امام جمعه موقت ساری در ادامه سخنان خود با تأکید براین که دستاورد‌ها و کارنامه چهل سالگی انقلاب باید در قالب برنامه‌های مختلف برای مردم تبیین و تشریح شود، خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده این ملت از مدت‌ها قبل تلاش‌های مذبوحانه خود را برای تضعیف دستاورد‌های انقلاب با تطهیر چهره رژیم سابق آغاز کرده اند.
 
حجت الاسلام یوسف پور با تأکید براین که برنامه‌های دهه چهارم انقلاب باید به گونه‌ای باشد که موجب امیدواری مردم نسبت به آینده کشور شود، بیان داشت: امروز یکی از اهداف مهم دشمن در تبلیغات دروغین علیه نظام، ایجاد فضای یأس و ناامیدی در میان مردم نسبت به آینده کشور است.
 
وی بر ضرورت فراهم کردن بستر‌های لازم به منظور حضور گسترده‌تر مردم در جشن پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: تقویت این حضور می‌تواند پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی‌های دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی باشد.
 
امام جمعه موقت ساری با بیان این که انقلاب اسلامی موجب نفی وابستگی و مقابله با تحریم‌ها و تهدید‌های دشمنان شده است، بیان داشت: این ملت با خوداتکایی و ایستادگی در برابر فشار‌های اقتصادی و سیاسی دشمن، همواره در مسیر آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی گام برداشتند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات