۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۹
کد خبر: ۵۹۴۴۳۳
با حضور خانواده معظم شهدا؛

گلستان انقلاب رونمایی شد

گلستان انقلاب رونمایی شد
آیین رونمایی از کتاب "گلستان انقلاب" دستاورد ۴۰ نشست "شنبه‌های انقلاب" با حضور خانواده معظم شهدا در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین رونمایی از کتاب "گلستان انقلاب، از میان آتش نمرودیان زمان" ویژه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی امروز دوشنبه در مرکز همایش‌های بسیج صدا و سیما به همت جنبش مردمی پاسداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و با حضور خانواده معظم شهدا برگزار شد.

کتاب " گلستان انقلاب" دستاورد ۴۰ نشست "شنبه‌های انقلاب" است که در سال جاری به منظور پاسداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزار شد،

گفتنی است جنبش مردمی پاسداشت انقلاب اسلامی با هدف تبیین دستاورد‌ها و تشریح خدمات ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در قالب ۳ کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات، تحقیق و پژوهش و اجرایی آغاز به کار کرد.

یادآور می‌شود اولین نشست "شنبه‌های انقلاب" ابتدای امسال در منزل شهید خالقی پور آغاز شد و تا به امروز ۴۰ جلسه را در راستای ارائه و تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی پشت سر گذاشته است.

همچنین در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از سوی از سوی سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران و محمد حسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از مادر شهیدان رسول، داود و علیرضا خالقی پور از شهدای دفاع مقدس، پدر و مادر شهید محمدحسین حدادیان شهید مبارزه با فتنه و فرزند شهید حجت الاسلام اندرزگو از شهدای انقلاب اسلامی تجلیل به عمل آمد. /۸۰۴/ت 303/ش

ارسال نظرات