۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۵۹۴۸۰۶

قدردانی تشکل اساتید سطوح عالی و خارج از مواضع قاطع مراجع

قدردانی تشکل اساتید سطوح عالی و خارج از مواضع قاطع مراجع
تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم طی بیانیه ای ازبیانات هوشمندانه و مواضع صریح و قاطع حضرات آیات نوری همدانی و مکارم شیرازی تشکر کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم طی بیانیه ای ازبیانات هوشمندانه و دلسوزانه و مواضع صریح و قاطع حضرات آیات نوری همدانی و مکارم شیرازی درجهت توجه به معیشت مردم، هشدار نسبت به تصویب کنوانسیون های استعماری و همچنین تذکر دادن به رییس جمهور درباره مسأله  حجاب و سالم سازی فضای مجازی تشکر کردند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

باسمه تعالی

مرجعیت شیعه همیشه سدی سترگ در دفاع از معارف اسلام ناب و زبانی گویا برای تبیین آموزه ها و احکام الهی بوده و همواره در برابر انحراف های فکری و عملی محکم و استوار ایستاده است.

افتخار همیشگی علمای شیعه این بوده که در پاسداری از دین و معارف آن و دفاع از حقوق مردم هراسی به خود راه نداده اند.

ازبیانات هوشمندانه ودلسوزانه ومواضع صریح و قاطع مراجع عظام تقلید حفظهم الله، آیات عظام مکارم شیرازی و نوری همدانی درجهت توجه به معیشت مردم عزیز و هشدار نسبت به تصویب کنوانسیون های استعماری و همچنین تذکر در باره مساله حساس حجاب و سالم سازی فضای مجازی به رییس جمهور تشکر نموده و حمایت و پشتیبانی خود را از این مواضع حکیمانه اعلام میداریم وتوجه جدی رییس جمهور محترم به نصایح بجا وخیرخواهانه مراجع عظیم الشان را خواستاریم.

تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم

/841/د102/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات