۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۵۹۵۲۲۸
امام جمعه بابل:

مهم‌ترین دستاورد انقلاب بروز استعداد جوانان و قطع وابستگی بود

مهم‌ترین دستاورد انقلاب بروز استعداد جوانان و قطع وابستگی بود
امام جمعه بابل انقلاب ملت ایران را یک انقلاب الهی دانست و گفت: مهم‌ترین دستاورد نظام بروز استعداد جوانان و قطع وابستگی بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در جلسه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی با همه فراز و نشیب و فشار‌های دشمنان به چهل سالگی رسید و امسال محفل شکرگزاری برای تداوم این انقلاب است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، رسیدن انقلاب به چهل سالگی را چله کمال انقلاب برشمرد و افزود: ویژگی عمده انقلاب ایران که منحصر به فرد در بین سایر انقلاب ها است رهبری، ولی فقیه و انقلابی برای خدا بود.
 
امام جمعه بابل در ادامه سخنان خود دهه فجر امسال را یک فرصت مغتنم برای تبیین دستاوردهای ارزشمند انقلاب دانست و تصریح کرد: افتخار دیگر ما این است که بعد از گذشت ۴۰ سال هنوز مردم ما به همه اهداف و ارگان انقلاب وفادار هستند.
 
حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان این که با هدایت و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری کشورمان به اوج عزت و اقتدار بین المللی دست پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: همانگونه که اهداف انقلاب از سوی رهبر کبیر انقلاب تبیین شد با رهبری مقام معظم رهبری نیز بدون کوچکترین تغییر و تبدیلی محافظت و هدایت شده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز جریان نفاق با همراهی برخی عناصر خودفروخته داخلی تلاش می کنند تا دستاوردهای عظیم انقلاب را نادیده بگیرند، بیان داشت: در این میان دلسوزان نظام و انقلاب باید از همه توان خود برای معرفی و تشریح این دستاوردهای ارزشمند بهره گیرند.
 
حجت الاسلام والمسلمین روحانی در ادامه سخنان خود از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای  انقلاب در مصلی بابل خبر داد و با بیان این که هدف این نمایشگاه بیان دستاوردهای چهل ساله نظام و ارائه خدمات نظام به مردم است، ادامه داد: امروز نسل جوان ما باید بیش از پیش در جریان خدمات و دستاوردهای انقلاب در چهار دهه اخیر قرار گیرند.
 
حجت الاسلام والمسلمین روحانی، مهم‌ترین مزیت انقلاب اسلامی را محرومیت زدایی دانست و با بیان این که باوجود فشار‌های دشمنان شاهد بروز استعداد و توانمندی جوانان و قطع وابستگی به دشمنان هستیم، افزود: امروز انقلاب اسلامی در سایه حضور و حمایت مردم به ویژه نسل جوان در اوج اقتدار بین المللی قرار دارد.
 
امام جمعه بابل با بیان این که نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب خیانت بزرگی است که نابخشودنی است، بیان داشت: انقلاب اسلامی موجب رشد و پیشرفت همه بخش های کشور شده و این مسأله عصبانیت دشمنان ملت ایران در پی داشته است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات