۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۶
کد خبر: ۵۹۵۵۳۱
امام جمعه تنکابن:

پایبندی به آرمان های انقلاب بهترین راه تقویت نظام اسلامی است

پایبندی به آرمان های انقلاب بهترین راه تقویت نظام اسلامی است
امام جمعه تنکابن، تقویت و پایبندی به آرمان ها و ارزش های انقلاب را بهترین راه صیانت از نظام اسلامی دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبر، امام جمعه تنکابن امروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) چالوس با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و همچنین گرامیداشت ایام الله دهه فجر، این روز‌ها را یادآور خاطرات روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.
 
وی با بیان این که وحدت و همبستگی ملت ایران زیر چتر رهبری امام خمینی (ره) موجب پیروزی نهضت انقلاب شد، افزود: نفوذ کلام معمار کبیر انقلاب اسلامی موجب خروش و جوشش انقلابی ملت در برابر رژیم طاغوت شد.
 
حجت الاسلام پوراکبر با اشاره به این که سیل خروشان ملت که از سیاست‌های ظالمانه رژیم به ستوه آمدند با روشنگری و آگاهی بخشی امام خمینی (ره)، رژیم مورد حمایت آمریکا و انگلیس را به زباله دان تاریخ فرستاد، بیان داشت: ملت بزرگ ایران ثابت کردند برای دفاع از دین و ارزش‌های اسلامی در برابر جریان‌های فاسد خواهند ایستاد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، حضور مرجعیت دینی در رأس نهضت انقلاب را نقطه عطفی در تاریخ نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) با رهبری پیامبر گونه خود ملت ایران از یوق استبداد طاغوتی نجات دادند و استقلال و آزادی را در ایران اسلامی حاکم کردند.
 
امام جمعه تنکابن با بیان این که انقلاب اسلامی موجب رشد و شکوفایی ایران در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف شده است، گفت: امروز ایران در سایه انقلاب و نظام دینی به کشوری مقتدر و اثرگذار در منطقه و جهان تبدیل شده است.
 
حجت الاسلام پوراکبر، حاکم شدن ارزش‌های دینی در کشور را یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: انقلاب عظیم ملت ایران علاوه بر این به سال‌ها وابستگی کشور به غرب پایان داد و استقلال را برای ملت ایران به ارمغان آورد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی ایران امروز با وجود همه فشار‌ها و تحریم‌های ظالمانه غرب کشوری قدرتمند در جهان است، بیان داشت: ملت ایران هیچ گاه در برابر فشار‌های یک جانبه آمریکا تسلیم خواسته‌های آن‌ها نخواهد شد.
 
امام جمعه تنکابن با تأکید براین که ملت بزرگ ایران هوشیارانه تحرکات دشمن را رصد می‌کنند و در موقع لزوم قاطعانه عکس العمل نشان خواهند داد، افزود: این ملت در چهل سال اخیر همواره با بصیرت و هوشیاری کامل از انقلاب پشتیبانی کردند./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات