۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۵۹۵۷۶۵
نماینده ولی فقیه در سپاه:

تفکر انقلاب و گفتمان مقاومت ترویج شود

تفکر انقلاب و گفتمان مقاومت ترویج شود
حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی گفت: در سنگر هنر باید تفکر انقلاب، گفتمان مقاومت، ایستادگی، سازش ناپذیری و ارزش‌های انسانی ترویج یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در اختتامیه کنگره فرهنگ و هنر سپاه در تبریز، برگزاری این رویداد فرهنگی در تبریز به عنوان مرکز تمدن ایران را دارای پیام‌هایی مهم برای دشمنان انقلاب دانست و اظهار داشت: افرادی که سر سفره انقلاب به جایی رسیده‌اند، مراقب باشند تا در پازل دشمن قرار نگیرند.

وی با بیان این‌که دشمن با استفاده ابزاری از هنر به دنبال دیکته کردن سبک زندگی غربی در جوامع اسلامی است، خاطرنشان کرد: در سنگر هنر باید تفکر انقلاب، گفتمان مقاومت، ایستادگی، سازش ناپذیری و ارزش‌های انسانی ترویج یابد، اگر قافیه را به دشمن در عرصه فرهنگی ببازیم، در دیگر عرصه ها نیز آسیب پذیر خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: دشمن هر روز با ادبیاتی خاص ارزش‌های انقلاب را زیر سؤال می‌برند، اما اجازه نمی‌دهیم باورهای دینی و انقلابی ملت ایران تحریف یا تخریب شوند، شکست مفتضحانه دیگری در انتظار بدخوهان انقلاب است؛ هنرمندان انقلابی با قوت علمی و عملی و همچنین با اعتماد به نفس و انسجام حقیقت اسلام و مکتب تشیع را نمایان کنند.

وی با بیان این‌که دشمنان تمام تلاش خود را داشت تا انقلاب اسلامی ایران به چهل سالگی خود نرسد، اظهار داشت: این انقلاب در 40 سالگی خود تجربه های ارزشمندی را کسب کرده که در ادامه مسیر خواهد توانست با همدلی، وحدت و ولایتمداری مردم به کارگیری کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی تصریح کرد: دشمن با ناامیدی در عرصه های اقتصادی، نظامی و سیاسی به دنبال تحمیل جنگ نرم با استفاده از راهکارهای فرهنگی و هنری است؛ به جرأت می توان گفت؛ استکبار تنها راه نابودی انقلاب را استحاله فرهنگی می‌داند که راهکار آن نفوذ بوده و است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به این‌که هنر انقلاب به خاطر اینکه ابتذال نداشته از سوی دشمنان زیر سؤال می رود، خاطرنشان کرد: برخلاف فرهنگ غرب؛ انقلاب اسلامی به زن نگاه انسانی و الهی داشته و نه یک ابزار، انتظار داریم هنرمندان با احساس دِین و بدهکاری به ملت و شهدا، افسران مقابله با جنگ نرم باشند.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی، یگانه قدرتی است که ابهت استکبار را شکسته و شاخص‌های ابرقدرتی را از دشمن گرفته است؛ از این رو دشمنان تلاش می‌کنند در جبهه جنگ نرم کارگردانی کنند و هنرپیشگی این جبهه را خود ما انجام دهیم. دشمن می‌خواهد با فشار اقتصادی و جنگ روانی، انقلاب را با چالش های جدید مواجه کند./935/د101/ب1

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات