۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۵۹۵۷۶۷
امام جمعه بیرجند:

صدای شکستن استخوان‌های استکبار جهانی به گوش می‌رسد

صدای شکستن استخوان‌های استکبار جهانی به گوش می‌رسد
امام جمعه بیرجند با بیان اینکه شهید مطهری ها و شهید بهشتی ها در آماج حملات دشمن قرار دارند، گفت: صدای شکستن استخوان‌های استکبار جهانی به گوش می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: بصیرت و هوشیاری مردم در برابر توطئه‌های دشمن یکی از ضروریات است.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواستند با ایجاد گروه‌های تکفیری در دل مردم ترس و وحشت بیندازند، گفت: امروز نظام سرمایه داری به پایان کار خود رسیده و مردم با نظام سرمایه داری مبارزه می‌کنند.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه ملت‌های آزاده به اصل انقلاب و ارزش‌های اسلامی امیدوار هستند، افزود: دشمنان در جنگ هشت ساله دفاع مقدس بسیاری از مدیران کارآمد نظام را از ملت گرفتند و انواع و اقسام توطئه‌های مذهبی، قومی و زبان ایجاد کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: استکبار جهانی با تبلیغات حساب شده و برنامه‌ریزی‌های دقیق علیه نظام و انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند و همواره به دنبال توطئه هستند.

وی با بیان اینکه هرگز اجرای قوانین دینی و الهی به دست افراد فاسدی مانند یزیدیان انجام نمی‌شود، ادامه داد: باید اشخاص صالح و فقهای اندیشمند زمام امور را به دست گیرند.

امام جمعه بیرجند خاطرنشان کرد: حکومت در دین اسلام دارای اهمیت است و در سایه همین حکومت نیز بسیاری از استعدادهای بشر رشد می‌کند و باید تولید فکر و اندیشه محصول مهم جامعه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه امروز هسته‌های مقاومت در کشورهای منطقه و دنیا شکل گرفته است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی به دنیا صادر شده و با هوشیاری و بصیرت می‌توانیم از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

وی با بیان اینکه صدای شکستن استخوان‌های استکبار جهانی به گوش می‌رسد، گفت: دشمنان در کشور شهید مطهری‌ها و شهید بهشتی‌ها را مورد هدف قرار داده است.

امام جمعه بیرجند افزود: اسلام تنها دینی است که حرف برای گفتن دارد و انقلاب اسلامی نیز در جهان حرف برای گفتن دارد./9314/پ202/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات