۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۵۹۵۸۵۶
به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

گردهمایی مسؤولان مدارس علمیه خواهران استان تهران برگزار شد

گردهمایی مسؤولان مدارس علمیه خواهران استان تهران برگزار شد
همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب گردهمایی مدیران و معاونان فرهنگی مدرسه‌های علمیه خواهران استان تهران در حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گردهمایی مدیران و معاونان فرهنگی مدرسه‌های علمیه خواهران استان تهران امروز 13 بهمن ماه در مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این گردهمایی حجت الاسلام والمسلمین کبیریان مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران، زهرا آیت‌اللهی رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان، ظهیری معاون فرهنگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و حجت الاسلام تقدیری معاون امور روحانیان مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به ایراد سخنرانی پرداختند.

گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین کبیریان بابیان اینکه ماهیت انقلاب اسلامی، انقلاب فرهنگی بوده است، گفت: مهم‌ترین هدف انقلاب نابودی فرهنگ طاغوتی و تحقق فرهنگ قرآنی و اسلامی بوده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی فرزند حوزه است بنابراین حوزه‌ها باید از این مولود مبارک به‌خوبی صیانت کنند.

در ادامه حجت الاسلام تقدیری به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی حوزه‌های علمیه خواهران به این گستردگی که امروز وجود دارد وجود نداشت و تنها یک حوزه در قم بود که به خواهران اختصاص داشت برای همین حضرت امام خامنه‌ای حوزه‌های علمیه را یک پدیده مبارک خواندند.

در ادامه ظهیری معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران، گفت: حوزه‌های خواهران باید انقلابی باشند و انقلابی بمانند و اجازه ندهند دشمن به خانه و خانواده ها نفوذ کند و تربیت فرزندان را مورد هدف خواسته های خود قرار دهد.

وی افزود: امروز نام ایران مستقل و غیر وابسته در سراسر جهان مطرح است و این از آرمانه‌های مهم انقلاب بود که براساس شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی کشور ایران وابسته به غرب و دیگران نباشد./813/پ203/ب1

تعداد بازدید : 6
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات