۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۵۹۶۱۷۳
با حضور امام جمعه تبریز؛

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر آذربایجان‌شرقی معرفی شد

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر آذربایجان‌شرقی معرفی شد
مراسم تکریم و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی با حضور امام جمعه تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان، با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی ایران معجزه بزرگ قرن بوده است، اظهار داشت: این انقلاب بدون هدایت و رهبری روحانیت و مرجعیت به پیروزی نمی‌رسید.

وی با بیان اینکه انگیزه های دینی و حضور با بصیرت؛ انقلاب مردم ایران را به پیروزی رساند، خاطرنشان کرد: بر خلاف دیگر انقلاب‌هایی که در دنیا رخ داده است؛ حضور با بصیرت، اعتقادات دینی و رهبری مقتدرانه، انقلاب اسلامی مردم ایران را به پیروزی رساند، همین عوامل نیز عامل پیش‌برنده انقلاب بوده است.

امام جمعه تبریز با تأکید بر این‌که هیچ کسی یا قشری نمی‌تواند انقلاب اسلامی ایران را مصادره کند، افزود: همه اقشار جامعه در پیروزی این نهضت مردمی نقش داشتند، امروز هم با همان ایمان و اقتدار سال‌های نخست انقلاب؛ زیر پرچم ولایت در مسیر توسعه و سربلندی قرار گرفته‌ایم.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: رهبری صحیح و پیامبرگونه امام راحل از جمله عوامل دیگر پیروزی انقلاب اسلامی است که امروز همان عوامل، عامل ثبات و حفظ انقلاب و نظام اسلامی است، و مردم همانند روزهای سرنوشت ساز اول انقلاب پای آرمان های خود ایستاده اند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نه تنها امروز هدایت انقلاب را بر عهده دارند، بلکه هدایت مسلمانان جهان هم بر عهده ایشان است، گفت: همان امامی که انقلاب را هدایت می کردند، جانشین صالح آن امام عظیم الشان رهبر معظم انقلاب با همان صلابت امام به راه اصلی هدایت می کنند.

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات ماندگار و ارزشمند جمعیت هلال‌احمر در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان اظهار داشت: امدادرسانی داوطلبان هلال احمر کشور در دیگر کشورها نیز عامل دوستی و تحکیم روابط در عرصه های مختلف بوده است./935/پ203/ب1

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات