۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۵۹۶۲۳۸
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه:

پیشرفت های انقلاب اسلامی در پرتو هدایت های ولایت فقیه و علما بوده است

پیشرفت های انقلاب اسلامی در پرتو هدایت های ولایت فقیه و علما بوده است
سردار نقدی با بیان اینکه انقلاب همواره در مسیر پیشرفت قرار دارد، گفت: پیشرفت های انقلاب در پرتو هدایت های ولایت فقیه و علما صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پنجشنبه شب در دیدار جمعی از اعضای جنبش مردمی پاسداشت از چهل سالگی انقلاب اسلامی با آیت الله مصباح یزدی با اشاره به این که این جنبش از ابتدای امسال سعی کرده است تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کند، گفت: هم اکنون به 40 سالگی انقلاب اسلامی رسیده ایم، در حالی که هیچکدام از ارکان انقلاب دستخوش تغییر نشده است.

وی با بیان این که استقلال، آزادی و مردم سالاری در جمهوری اسلامی ایران در دنیا بی نظیر است، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب به صورت کامل به اصول امام راحل پایبند مانده اند و همه ارزش های انقلاب اسلامی را در دستور کار خود قرار داده اند و به همه آن ها عمل کرده اند.

سردار نقدی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی از سایر انقلاب های صورت گرفته در جهان متمایز است، عنوان کرد: امام راحل فرمودند حفظ پیروزی از رسیدن به آن سخت تر است؛ امروز پس از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی دستاوردهای درخشانی داریم و از عملکرد خود شرمنده نیستیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه به تبیین دستاوردهای انقلاب در حوزه نشر پرداخت و خاطرنشان کرد: در کل دوره پهلوی ها 11 هزار کتاب پا به عرصه نشر گذاشت، اما پس از انقلاب تنها در سال 96 حدود 107 هزار کتاب منتشر شده است.

وی توجه جامعه به ارزش های اسلامی را از دستاوردهای انقلاب برشمرد و با بیان این که حج نشانگر مختصات معنوی و استطاعت مالی است، افزود: هم اکنون 10 سال است که 2 میلیون نفر در انتظار عازم شدن به حج هستند که اگر نام نویسی ها دوبار آغاز شود بدون شک این رقم به 5 یا 6 میلیون نفر خواهد رسید؛ این مسأله نشانگر رغبت مردم به دین است.

سردار نقدی با اشاره به اینکه 275 شبکه ضد انقلاب در رسانه های مختلف کشور را مورد تهاجم فرهنگی قرار داده اند، تأکید کرد: دشمن از هر ابزاری برای تهاجم فرهنگی استفاده می کند، اما با یاری خداوند و عنایات امام زمان(عج) تا کنون نتوانسته اند کار به جایی ببرند؛ همچنین پخش مواد مخدر، مشروبات الکلی و فیلم سازی نیز از دیگر حربه های دشمن برای تهاجم فرهنگی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه افزود: با وجود این حجم از تهاجم فرهنگی امسال شاهد بودیم که 2 میلیون از جوانان متدین کشورمان مبلغی حدود 2 هزار میلیارد را تقدیم اربعین حسینی کردند تا بتوانند در این پیاده روی عظیم شرکت کنند؛ البته ناگفته نماند که تبلیغات سوء دشمن برخی افراد را از مسیر انقلاب منحرف کرده است، اما رویش های انقلاب به مراتب بیشتر بوده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی همواره در مسیر پیشرفت قرار داشته است، یادآور شد: همه پیشرفت های انقلاب در پرتو هدایت های ولایت فقیه و علما صورت گرفته است.

سردار نقدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی علیرغم همه توطئه هایی که علیه آن صورت می پذیرد هیچگاه به بن بست نرسیده است، ابراز داشت: انقلاب اسلامی علیرغم همه توطئه هایی که علیه آن شکل گرفت به دستاوردهای بزرگی دست یافت، اما نتیجه لیبرالیسم که  200 سال است بدون دغدغه و بدون هیچگونه توطئه ای به مسیر خود ادامه داده است، اغتشاشات فرانسه و تعطیلی دولت آمریکا است.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات