۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۵۹۶۲۶۱
رییس سابق پژوهشگاه حوزه و دانشگاه مطرح کرد؛

اجرای 300 پروژه تحقیقاتی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در سال 97

اجرای 300 پروژه تحقیقاتی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در سال 97
حجت الاسلام والمسلمین آقا نظری به تشریح فعالیت های پژوهشگاه حوزه و دانشگاه پرداخت و از اجرای بیش از سیصد پروژه تحقیقاتی در سال 97 خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حسن آقا نظری رییس سابق پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در آیین تودیع و معارفه رییس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه که پیش از ظهر امروز در نمازخانه این مرکز برگزار شد، با گرامی داشت دهه فجر و تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) با ارائه گزارشی از فعالیت های خود گفت: در این چهار سال تمامی کارمندان پژوهشگاه زحمات فراوانی متحمل شده اند و کارهایی که صورت گرفته، کار یک فرد نیست.

رییس سابق پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ادامه داد: در روز های نخست مدیریت بنده چندین مجله علمی پژهشی که برخی قرمز و برخی نیز زرد بودند وجود داشت اما با کارهای صورت گرفته امروزه آن مجلات بر اساس شاخص های وزارت علوم یا در مرحله بالایی هستند که مجله جستار اقتصادی در میان تمامی مجلات اقتصادی در رتبه نخست قرار دارد.

وی تنظیم سند راهبردی ده ساله و تصویب برنامه 5 ساله را از فعالیت های انجام شده دانست و گفت: قبل از آن نیز برنامه 5 ساله وجود داشته است اما به مرحله عمل نمی رسید که این برنامه 5 ساله در سال 97 اجرایی شد.

عضو هیأت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با اشاره به پروژه های تحقیقاتی انجام شده در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گفت: پروژه های تحقیقاتی در سال 92 صد و پنجاه پروژه بوده است که در سال 96 به 296 پروژه و در سال 97 تاکنون به بیش از 300 پروژه افزایش پیدا کرده است.

ایجاد اتوماسیون پژوهشی؛ افزایش تعداد اعضای هیأت علمی، افزایش مراکز کاربردی، چاپ 41 کتاب در سال 97، افزایش اعتبار هزینه پژوهش، افزایش مقالات چاپ شده و حضور بیشتر اعضای هیأت علمی در پژوهشگاه از مواردی است که از سوی حجت الاسلام و المسلمین آقا نظری مطرح شد./1324/پ202/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات