۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۵۹۶۳۶۱
با حضور علما؛

مراسم بزرگداشت مرحوم محمدنبی حبیبی در قم برگزار شد

مراسم بزرگداشت مرحوم محمدنبی حبیبی در قم برگزار شد
مراسم بزرگداشت مرحوم محمدنبی حبیبی دبیرکل فقید حزب مؤتلفه اسلامی با حضور علما در حسینیه شهدای قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت مرحوم محمدنبی حبیبی دبیرکل فقید حزب مؤتلفه اسلامی عصر امروز با حضور علما در حسینیه شهدای قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان، آیت الله مرتضی مقتدایی عضو شورای عالی حوزه های علمیه، آیت الله محمود رجبی عضو جامعه مدرسین و آیت الله محمود عبداللهی نماینده خبرگان حضور داشتند.

همچنین آیت الله محسن فقیهی و آیت الله بهشتی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی و شماری دیگر از علما و فعالان فرهنگی و سیاسی از دیگر حاضران در این مراسم بزرگداشت بودند.

حاضران در این مراسم با قرائت قرآن کریم و ذکر فاتحه یاد و خاطره مرحوم حبیبی از مبارزان قدیمی انقلاب را گرامی داشتند و برای آن مرحوم علو درجات را از درگاه الهی خواستار شدند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین نظری منفرد استاد حوزه علمیه قم به ایراد سخن پرداخت و با بیان این که انسان باید به فکر آخرت خود باشد، گفت: دنیا محلی برای تلاش و جمع آوری توشه برای آخرت است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حبیبی اظهار داشت: آن مرحوم از مبارزان قدیمی در مسیر انقلاب بود و مسؤولیت های مختلفی در نظام اسلامی داشت و خدمات بسیاری ارائه کرد، مرحوم حبیبی شخصی ولایتمدار بود و در طول نهضت انقلاب همواره با امام و رهبری همراهی کرد.

مرحوم محمدنبی حبیبی بامداد سه‌شنبه 9 بهمن در سن 73 سالگی بر اثر ایست قلبی درگذشت و در قطعه 49 بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

محمد قمین
ارسال نظرات