۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۵۹۶۴۰۱
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

بصیرت از شاخصه های ارتش اسلامی است

بصیرت از شاخصه های ارتش اسلامی است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بصیرت یکی از شاخصه‌های ارتش اسلامی است و بسیاری از آسیب‌ها و گرفتاری‌های امروز به دلیل بی بصیرتی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار فرمانده و کارکنان نیروی هوایی ارتش در استان اظهار داشت: بصیرت یکی از شاخصه‌های ارتش اسلامی است و بسیاری از آسیب‌ها و گرفتاری‌های امروز به دلیل بی بصیرتی است.

وی با بیان اینکه امروز با انواع و اقسام تهدیدات دشمن مواجه هستیم، گفت: متاسفانه‌ها برخی‌ها نیز از درون کشور به دنبال بزک کردن آمریکا هستند و باطل را انتخاب می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: دشمن همواره در سال‌های اخیر بیان کرده که تمام گزینه‌های علیه جمهوری اسلامی ایران روی میز است اما هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند و نمی‌توانند غلطی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه تهدیدات دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی وجود داشته است، تصریح کرد: انسان هر روز در صحنه‌های حق و باطل قرار می‌گیرد و تنها با بصیرت می‌تواند مسیر حق را انتخاب کرد.

وی ادامه داد: در روزی که نیروی هوایی ارتش با بنیانگذار انقلاب اسلامی بیعت کرد احتمال هر آشوبی بود اما به دلیل اینکه حق را تشخیص دادند از هیچی نترسیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: خداوند متعال همواره انسان‌ها را مورد آزمایش قرار می‌دهد و در برابر این آزمایشات نیز انسان‌ها نمره می‌گیرند و هر چه آزمایشات سخت‌تر باشد نمره‌اش نیز بالاتر است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برگرفته از قرآن است بنابراین بر اساس این قانون هیچ ظلمی نمی‌کنیم و زیر بار هیچ ظلمی نمی‌رویم.

وی افزود: نیروهای مسلح خار چشم دشمنان هستند و باید برای اجرای عدالت زمینه‌سازی شود و امروز سرمایه کارکنان در نیروهای مسلح، بصیرت و هدف آن‌ها نیز اعتلای حق و ابطال باطل است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات