۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۵۹۶۴۱۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

برقراری عدالت، خواسته مردم از مسؤولان است

برقراری عدالت، خواسته مردم از مسؤولان است
امام جمعه بیرجند با بیان اینکه برخی از ندانم کاری ها دشمنان را پررو می کند، گفت: سوال مردم از مسؤولان این است که عدالت در کجا برقرار شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار رییس بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور اظهار داشت: انقلاب ما اسلام ما است نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر.

وی گفت: هر وقت که بر اساس اسلام ناب محمدی(ص) عمل کردیم به موفقیت رسیدیم و هر وقت که از اسلام و انقلاب فاصله گرفتیم به مشکل برخورد کردیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: دشمنان در قلب مردم ایران جایی ندارند و آنچه که صورت می‌گیرد به دلیل برخی از ندانم‌کاری‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران یک کشور معمولی نیست بلکه از نظر ایمان، ارزش‌های اسلامی و ذخایر زیرزمینی کشوری است که اگر دشمنان نیز دور آن را دیوار کنند باز هم می‌تواند به راه خود ادامه دهد.

وی با بیان اینکه دشمنان هیچ جایگاهی ندارند و اگر گاهی مواقع پررو می‌شوند به دلیل کم‌کاری برخی‌ها در کشور است، تصریح کرد: تمام رؤسای جمهور آمریکا یک دیوانه هستند و آمریکا از این نظر یک کشور غنی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: غربی‌ها و استکبار جهانی همواره دم از براندازی نظام اسلامی و دم از تحلیل سیاسی زدند اما مردم پاسخ تمام یاوه‌گویی‌های آن‌ها را دادند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: گرانی‌ها و وضعیت اقتصادی در جامعه به دلیل ندانم‌کاری عده‌ای است و طی پنج سال تمام نرخ‌ها و قطعات خودروها غیر از قشر کامیون‌داران افزایش پیدا می‌کند و به نرخ کامیون داران یک ریال اضافه نمی‌شود اما همین قشر زحمتکش در اربعین حسینی به صورت رایگان کالاها را تا مرز عراق می‌برند.

وی با بیان اینکه برخی از رفتارها و کردارها شایسته نظام اسلامی نیست، افزود: سوال مردم این است که عدالت در کجا برقرار شده؟ مسؤولان با این مردم چه می‌کنند؟/9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات