۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۵۹۶۵۶۰
حجت الاسلام شاکری در اختتامیه اجلاس فعالان تشکل‌های فرهنگی:

المصطفی، مولود انقلاب اسلامی است

المصطفی، مولود انقلاب اسلامی است
معاون فرهنگی- تربیتی جامعةالمصطفی گفت: المصطفی مولود انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری رسا، «حجت‌الاسلام رضا شاکری» در اختتامیه اجلاس فعالان تشکل‌های فرهنگی جهان اسلام، ضمن تشکر از عوامل اجرایی این همایش بیان داشت: خدای را شاکرم و پیشانی بر خاک می‌سایم که حضرت ارباب علی‌بن موسی‌الرضا(ع) ما را قابل دانستند که به زیارتشان مشرف شویم و این حرکت باشکوه، بدون شک به نحوی مقدمات ظهور حضرت حجت(عج) خواهد بود.

وی ادامه داد: چهلمین سالگرد انقلاب است و این انقلاب به اربعین، کمال و به سنی رسیده است که آن را سن کمال و سن بزرگی نامیده‌اند.

معاون فرهنگی- تربیتی المصطفی خاطرنشان ساخت: این که بخواهیم الگو شویم، لازمه‌اش این است که عامل شویم و مسلح به نور عبادت و بندگی و قرآن گردیم.

حجت‌الاسلام شاکری ادامه داد: امروز تشکل‌های ما باید قرآن‌مدار باشند و قرآن به گونه‌ای است که اگر انسان با خشوع و خضوع مطالعه کند، هر کسی به اندازه ظرفیت خود از آن بهره می‌برد. قرآن باید اسلحه تشکل‌ها باشد و باید به مفاهیم آن توجه عمیق داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: ما باید آن صراط مستقیم را برویم تا بعضی فرقه‌های تکفیری مانند داعش نتوانند وجهه اسلام را خدشه‌دار کنند. تشکل‌ها بستر همه آموزه‌های کاربردی و قرآنی ما هستند.

معاون فرهنگی- تربیتی جامعة‌المصطفی ضمن آرزوی ظهور حضرت حجت(عج) تأکید کرد: صراط مستقیم همان است که امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) بر آن خط هستند که اسلام علوی(ع) و فاطمی(س) هم همین است و چیزی که در دل دشمنان اسلام و شیطان هراس می‌اندازد، اسلام ناب محمدی(ص) است./829/د102/ج

محمد مهدی مرادی
ارسال نظرات