۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۵۹۶۷۷۸
حجت الاسلام عبادی:

قدرت خدا در 22 بهمن ظهور و بروز پیدا کرد

قدرت خدا در 22 بهمن ظهور و بروز پیدا کرد
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: 22 بهمن ماه یک ریشه قرآنی دارد و در این روز قدرت خدا ظهور و بروز پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در مراسم سوگواره یاس نبوی که در آستان مقدس امامزادگان باقریه(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار داشت: 22 بهمن ماه یک ریشه قرآنی دارد و در این روز قدرت خدا ظهور و بروز پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه انقلاب و 22 بهمن ماه یک معجزه بود، گفت: خدا در این عالم همه انسان‌ها را به نحوی امتحان می‌کند و انسان‌ها باید در تلاش باشند که از این امتحان‌ها سربلند بیرون بیایند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: دنیا محل اختیار است و خداوند متعال نیز اختیار نسبی را به انسان‌ها داده است.

حجت الاسلام عبادی تصریح کرد: گاهی مواقع نیز قدرت و اختیار از انسان گرفته می‌شود که در آن زمان خداوند قدرت خود را(امداد غیبی) بروز می‌دهد و 22 بهمن نیز همان روزی است که این قدرت بروز و ظهور پیدا کرد.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) به راه و هدف خود ایمان داشتند و به مردم اعتماد کردند و توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پرچم انقلاب اسلامی باید به دست امام زمان(عج) برسد، خاطرنشان کرد: با وجود تمام فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها، انقلاب اسلامی ایران باقی مانده و حفظ شده است.

حجت الاسلام عبادی اظهار کرد: آمریکا می‌خواهد ما به دوران قبل از انقلاب برگردیم و نوکری آن‌ها را کنیم اما انقلاب اسلامی هرگز به آن دوران برنمی‌گردد و جمهوری اسلامی ایران با عزت به راه خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاثیر بسزایی در ناامیدی دشمنان دارد و هر فردی می‌تواند با حضور خود در این راهپیمایی نقش ایفا کند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات