۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۵۹۶۸۳۸
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی:

حضور میلیونی مردم در 22 بهمن دشمنان را مأیوس و نابود می کند

حضور میلیونی مردم در 22 بهمن دشمنان را مأیوس و نابود می کند
فروزنده با بیان اینکه با بیان اینکه حضور میلیونی مردم در 22 بهمن دشمنان را مأیوس می کند، گفت: انقلاب اسلامی به گفتمانی منطقه ای و جهانی تبدیل شده است.

لطف الله فروزنده عضو شورای مرکزی جبهه مردمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان اینکه انقلاب اسلامی با هدف ایجاد تمدنی بزرگ برای بشریت برپا شد، گفت:  بشریت هم در راستای ایدئولوژی غرب و هم در راستای ایدئولوژی کمونیستی به بن بست رسیده بود، از این جهت انقلاب اسلامی راهی را که برپایه آموزه های اسلام ناب محمدی ترسیم شده بود را در پیش روی بشریت قرار داد.

وی نخستین دستاورد انقلاب اسلامی را «اعتماد به نفس» دانست و اظهار داشت: مردم شریف ایران به واسطه انقلاب اسلامی دانستند که بنده خدا هستند و تنها باید در برابر خداوند کرنش کنند؛ این نگاه سبب شد تا به استقلال دست پیدا کنیم و امروز این مردم هستند که از طریق انتخابات ها سرنوشت خودشان را تعیین می کنند.

فروزنده خاطرنشان کرد: امروز ایرانی که سالیان طولانی مهد تاخت و تاز استکبار جهانی بود و آمریکایی ها و انگلیسی ها برای ما تصمیم می گرفتند و شاه مملکت تمام قد در اختیار آن ها بود و منافع ملی را فدای منافع استکبار می کرد، در برابر غربی ها قد علم کرده و دیگر به آن ها اجازه دخالت در امور خود را نمی دهد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی با اشاره به اینکه آزادی و نجات از استبداد ستمشاهی که طی 2 هزار و 500 سال در مملکت ایران حاکم بود، یک از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: امروز ملت ایران به صورت مستقلانه و آزادانه برای خودشان تصمیم می گیرند و حق انتخاب های مختلف دارند.

وی وجود فضای اخلاقی و معنوی در جامعه را یکی دیگر از دستاورهای انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی همواره شاهد بوه ایم که مردم با ایثار و از خودگذشتگی در عرصه ها مختلف از انقلاب خودشان دفاع کرده اند و این دستاورد بسیار بزرگی است.

فروزنده همچنین به پیشرفت های صنایع نظامی، پزشکی و تولید علم در کشور اشاره و بیان کرد: البته ناگفته نماند که در برخی بخش ها همانند بخش اقتصادی و عرصه فرهنگی با نقطه مطلوب فاصله بسیاری داریم؛ متأسفانه برخی مسؤولان و کارگزاران بعد از انقلاب اسلامی اعتقادی نداشتند که ما باید در راستای انقلاب اسلامی حرکت کنیم، از همین جهت همواره به دنبال تئوری های غربی بودند و همین موضوع سبب شد تا امروز شاهد آسیب های فرهنگی باشیم.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی یکی از مهم ترین وظایف مسؤولان را در چهل سالگی انقلاب اسلامی «مبارزه با فساد، نهادینه سازی حاکمیت عدالت اجتماعی و افزایش کالا» دانست و خاطرنشان کرد: در بخش اقتصادی هنوز در برخی زمینه ها وابسته و آسیب پذیر هستیم و این مسأله نتیجه رفتار اشرافی گرایانه برخی مسؤولان است، زیرا درک نکرده اند که انقلاب اسلامی به منزله حاکمیت ارزش ها به حساب می آید، از این رو به جای پاسداری از خون شهدا، ساده زیستی و خدمت به اشرافی گری، رانت خواری و فساد مشغول شدند.

وی با بیان اینکه حضور میلیونی مردم در 22 بهمن دشمنان را مأیوس و نابود می کند، تأکید کرد: امروز دشمن با همه توان در مقابل انقلاب اسلامی ایستاده، جنگ اقتصادی و رسانه ای گسترده ای راه اندازی کرده و همه معاندان و ضد انقلاب ها را در کنار هم جمع آوری کرده و سازمان دهی می کند تا انقلاب اسلامی را شکست دهد، بنابراین حضور میلیونی مردم و وحدت و انسجام آن ها قدرت مجددی را به جمهوری اسلامی عطا کرده و دشمن را شکست می دهد.

فروزنده در پایان مطرح کرد: ما مطمئن هستیم که ملت هوشیار و بصیر ایران در راهپیمایی 22 بهمن و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور پیدا کرده و به دشمن نشان می دهند که تصمیم خود را گرفته و از انقلاب اسلامی دفاع و حمایت می کنند؛ امروز همگان می دانند که انقلاب اسلامی تنها به کشور ایران اختصاص ندارد، بلکه همه محرومان و مستضعفان به دنبال آن هستند و گفتمان ما به گفتمانی منطقه ای و جهانی تبدیل شده است./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات