۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۵۹۶۹۲۹
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس:

مردم با وجود گلایه از مسؤولان در 22 بهمن حضور پرشور خواهند داشت

مردم با وجود گلایه از مسؤولان در 22 بهمن حضور پرشور خواهند داشت
حجت الاسلام آزادی خواه گفت: حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مهر بطلانی بر حرکت‌های مرموزانه داخلی و منسجم خارجی علیه انقلاب و تمامیت ارضی کشور است.

حجت الاسلام احد آزادی خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره اهمیت حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: با توجه به اقدامات شبکه ضد انقلاب، استکبار و استبداد برای به زانو در آوردن انقلاب و تهدیدهای آمریکا، حضور پرشور مردم در راهپیمایی بسیار مهم است.

وی افزود: از سوی دیگر خروج ناجوانمردانه آمریکا از برجام و شروع تحریم های ظالمانه و علیه جمهوری اسلامی ایران، حضور پرشور ملت انقلابی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن می تواند مهرختمی  برای این حرکت های مرموزانه داخلی و خارجی باشد.

حجت الاسلام آزادی خواه در ادامه حضور در راهپیمایی 22 بهمن را تجدید میثاق عالمانه و هوشمندانه مردم با انقلاب و آرمان‌های امام راحل بیان کرد و اظهار داشت:  مردم با وجود همه گلایه ها از مسؤولان به صورت میلیونی در  راهپیمایی ۲۲ بهمن ‌شرکت می کنند حاضر نخواهند بود ذره ای به استوانه انقلاب و اساس انقلاب لطمه و‌ ضربه وارد شود از این رو است که هر سال مردم با حضور میلیونی در یوم الله 22 بهمن یک بار دیگر به جمهوری اسلامی رای آری می دهند./813/ت303/ق

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات