۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۵۹۶۹۳۸
با حضور مهمانان خارجی؛

اجلاسیه بین المللی انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور در مشهد برگزار شد

اجلاسیه بین المللی انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور در مشهد برگزار شد
اجلاسیه بین المللی انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور با حضور مهمانان ویژه از کشورهای خارجی در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اجلاسیه بین المللی انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور، پیش از ظهر امروز در بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد.

رضازاده رییس مجمع راهبردی اندیشه مهدویت گفت: این مجمع براساس تحقق معنویات امام راحل که انقلاب اسلامی ایران باید زمینه ساز انقلاب مهدی(عج) باشد و‌ مطالبات رهبری با گفتمان مهدوی تأسیس شد.

وی افزود: سه اجلاسیه تخصصی در نجف با حضور ۲۶ کشور، نشست های تخصصی در کشور و این نشست در راستای تحقق گفتمان انقلاب مهدوی برگزار شده است.

اجرایی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان نیز در این نشست با بیان این که این انقلاب بارقه ای کوچک از انقلاب موعود است، اظهار کرد: هدف امام صدور فرهنگ انقلابی گری در جهان بود و با انقلاب سبب بیداری ملت ها شد و الگویی را برای آن ها ارائه داد.

در ادامه این نشست حجت الاسلام براتی، معاون بنیاد بین الملل خاتم الاوصیا؛ شیخ سلیمان، فعال بین الملل در آستان قدس رضوی؛ شیخ یوسف ناصری، رییس مجلس ادیان عراق و شیخ محمدحسین صورت والا، دانش آموخته دانشگاه بین الملل از هندوستان به بحث پیرامون انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهر پرداختند./864/پ203/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات