۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۵۹۶۹۶۶
امام جمعه بندرامام مطرح کرد؛

ضرورت تحول بنیادین وضع معیشتی مردم در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی

ضرورت تحول بنیادین وضع معیشتی مردم در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی
حجت الاسلام تابش گفت: دولتمردان به پاس ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی باید تحولی در امور معیشتی و تدبیری برای زندگی مردم داشته باشند.
حجت الاسلام محمد تابش، امام جمعه بندرامام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه از نظر دینی و وجدانی و سیاسی یک فریضه و واجب قطعی است، اظهار داشت: حضور در راهپیمایی به ویژه در ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی که برای تجلیل و تکریم از زحمات و خون‌های پاک و مقابله با تهاجم وسیع دشمن، ضروری‌تر و دشمن شکن باشد.

امام جمعه بندرامام گفت: دولتمردان به پاس ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی باید تحولی در امور معیشتی مردم و تدبیری برای زندگی شان در تراز انقلاب اسلامی داشته باشند تا حداقل رضایت عمومی جلب شود.

حجت الاسلام تابش پیرامون افق پیش روی انقلاب اسلامی ادامه داد: رسیدن انقلاب اسلامی به ۴۰ سالگی یعنی که فنداسیون تمدن اسلامی پایه گذاری شده است؛ از این رو در راستای بنای چنین تمدنی تلاش مضاعفی صورت گیرد.

وی در رابطه با نقش نیرو‌های انقلابی در ساختن تمدن اسلامی خاطرنشان کرد: نیرو‌های انقلابی در تمدن سازی باید با محوریت رهبری حرکت و نیاز‌های جامعه اسلامی را در ابعاد مختلف تأمین کنند.

امام جمعه بندر امام عنوان داشت: یکی از ارکان تمدن اسلامی، مدیریت آن است که چنین مدیریتی در چارچوب ولایت فقیه خواهد بود./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات