۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۵۹۷۱۱۱
نماینده خبرگان رهبری:

اقتدار نظام اسلامی حرف بیهوده و گزافه نیست

اقتدار نظام اسلامی حرف بیهوده و گزافه نیست
حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم گفت: حضور باشکوه ملت در راهیپمایی 22 بهمن یعنی ایران عزت یافته و تفکر انقلاب اسلامی در منطقه گسترش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم، نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری امروز جمع راهپیمایان 22 بهمن زنجان با اشاره به حضور پرشور اقشار مختلف در جشن پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز ایران اسلامی اقتداری دوباره پیدا کرد.

وی با بیان این‌که عزت و اقتدار ایران اسلامی در راهپیمایی امروز به قدری با عظمت و بازتاب بین المللی دارد که دشمن جرأت تجاوز نظامی و تهدیدهای احتمالی دیگر را نخواهد داشت، افزود: این حضور یعنی ایران عزت یافته و تفکر انقلاب اسلامی در منطقه گسترش پیدا کرده است.

نماینده خبرگان رهبری با بیان این‌که عزت و اقتدار نظام اسلامی حرف بیهوده و گزافه نیست، خاطرنشان کرد: اگر چشم های مان را به جای اتکا به خدا و جوانان این مرز و بوم به غرب و شرق بدوزیم، حاصلی جز وابستگی در بر نخواهد داشت، ثمره انقلاب اسلامی قطع تعلق خاطر به بیگانگان بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم با تأکید بر این‌که سازش با دشمن جز ذلت هیچ عایدی نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: مردم به خوبی می دانند؛ مقاومت در برابر دشمنان و زیاده‌خواهی استکبار هزینه دارند، اما این را هم می دانند که سازش با دشمن هم به مراتب هزینه های بیشتری از مقاومت دارد.

وی با تأکید بر این‌که تنها راه ما ایستادگی در برابر ظلم و استبداد است، افزود: مردم می دانند تا زمانی که پشت سر ولایت حرکت کنند این عزتی به دست آمده، روز افزون خواهد شد؛ امروز و بعد از این حماسه بزرگ، اکنون نوبت مسؤولان است که پاسخ ملت را با کار جهادی و حل مشکلات دهند.

نماینده خبرگان رهبری با بیان این‌که ملت مسائل اصلی را از فرعی تشخیص داده و تفکیک می کنند، تصریح کرد: ملت مشکلاتی که اکنون با آن مواجه هستند را پای نظام و انقلاب نمی نویسند، به همین خاطر آمدند تا نشان دهند اجازه نمی دهند دشمن از آب گل آلود ماهی بگیرد، مشکل داریم اما با دشمن سازش نمی کنیم.

 حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را اعلام تبعیت از رهنمودهای ولایت دانست و افزود: اجازه نمی دهیم فشارهای اقتصادی دشمنان ما را از مسیر حق و حقیقت منحرف کند، امروز با قدرشناسی از نعمت ولایت در صحنه حاضر شدیم تا به دشمنان ثابت کنیم پای انقلاب خود ایستاده ایم./935/د103/ب1

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات