۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۵۹۷۳۶۳
حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال:

وظیفه حوزویان تلاش و جهاد در مسیر آرمان های اسلام و انقلاب است

وظیفه حوزویان تلاش و جهاد در مسیر آرمان های اسلام و انقلاب است
رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین بی تفاوتی حوزه نسبت به نظام اسلامی را بی معنا دانست وگفت: وظیفه حوزویان تلاش و جهاد در مسیر آرمان های اسلام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دهمین مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با موضوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و توسعه و تحول در حوزه‌های علمیه در سالن اجتماعات جامعه مدرسین برگزار شد.

این اجلاس با حضور اعضای شورای جامعه مدرسین، شورای عالی حوزه‌های علمیه، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران، اعضای مجمع عمومی جامعه مدرسین و اساتید حوزه علمیه قم برگزار شد.

در این همایش حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرخ فال ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت دهه مبارک فجر و با بیان خیرمقدم به اعضای جدید مجمع عمومی جامعه مدرسین ابراز داشت: چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی موضوعی است که هیچ‌کس و هیچ‌کدام از ما و هیچ تشکیلاتی به‌خصوص حوزه‌های علمیه نمی‌توانند بی‌تفاوت از آن بگذرند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با لطف و عنایت خداوند متعال محفوظ مانده و این نهضت به‌عنوان دژ مستحکم در مقابل دشمنان و اسلام و ایران به‌ویژه استکبار آمریکا و اروپا ایستادگی کرده است، کسانی که از همان ابتدا دشمنی خود را با انقلاب اسلامی نمایان کردند و امروز هم در مقابل انقلاب اسلامی صف کشی کردند و هر روز چهره و رنگ عوض می‌کنند که تا امروز کاری از پیش نبرده‌اند.

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: ما باید به هدف بزرگ انقلاب یعنی اعتلای اسلام ناب بنگریم و در این راه تلاش و جهاد کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرخ فال در پایان سخنان خود از هیأت‌رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین که موضوعات مختلف مربوط به حوزه و نظام را رصد و مورد بحث قرار می‌دهند، تشکر کرد.

محمد قمین
ارسال نظرات