۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۵۹۸۱۶۴
در حرم مطهر رضوی؛

آیین افتتاح همزمان ۲ هزار کانون خادمیاری در سراسر کشور برگزار شد

آیین افتتاح همزمان ۲ هزار کانون خادمیاری در سراسر کشور برگزار شد
دو هزار کانون خادمیاری در سراسر کشور در حرم مطهر رضوی و با حضور تولیت آستان قدس رضوی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیین افتتاح همزمان دو هزار کانون خادمیاری در سراسر کشور، امروز در حرم مطهر رضوی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی برگزار شد.

سید وحید موسویان، دبیر امور استان های آستان قدس رضوی در این مراسم با بیان این که در ۲۷ استان کانون های موضوعی خادمیاری تشکیل شده است، گفت: تا کنون دو هزار و ۲۰۰ نفر در سامانه خادمیاری این آستان مقدس ثبت نام کرده اند.

وی افزود: بیش از دو هزار کانون مردمی در استان های کشور تشکیل شده است و به ارائه‌ خدمت در 26 عرصه های مختلف از جمله فعالیت های فرهنگی، امداد و گره گشایی از مشکلات مردم، جذب خادمیاری و دریافت نذورات می پردازند.

موسویان تصریح کرد: طرح خادمیاران یک جریان مردم پایه و معنوی است که در حال توسعه در سراسر کشور است.

آیت الله سعیدی، امام جمعه قم نیز در ارتباط ویدئو کنفرانسی گفت: طرح کانون خادمیاران در سراسر کشور، گام موثری برای خدمت به امام هشتم است که امکان خدمت در مناطق مختلف فراهم شد و موجب شد تا همه بتوانند از فرصت خدمت استفاده کنند.

در این مراسم نمایندگان آستان قدس رضوی در استان های مختلف به ارائه گزارش فعالیت خادمیاران این آستان مقدس در استان خود پرداختند.

گفتنی است؛ تا کنون به همت کانون خادمیاران در سراسر کشور در 26 عرصه هزار خدمت انجام شده است، علاقه مندان برای ثبت نام می توانند به آدرس https://khademyar.razavi.ir/ مراجعه کنند.

در این مراسم نمایندگان آستان قدس رضوی در استان های مختلف به ارائه گزارش فعالیت خادمیاران این آستان مقدس در استان خود پرداختند همچنین حکم خدمت خادمیارن با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی به آن ها اعطا شد./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات