۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۵۹۸۳۱۸
با حضور جوانان 50 کشور جهان؛

همایش بزرگ جوانان مقاومت در شهر مقدس قم برگزار شد

همایش بزرگ جوانان مقاومت در شهر مقدس قم برگزار شد
همایش بزرگ جوانان مقاومت و بزرگداشت شهید جهاد مغنیه با حضور شخصیت های برجسته حوزوی و جوانان بیش از 50 کشور جهان در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش بزرگ جوانان مقاومت و بزرگداشت شهید جهاد مغنیه امشب با حضور شخصیت های برجسته حوزوی و جوانان بیش از 50 کشور جهان در سالن همایش های مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد.

بر اساس این گزارش، آیات جنتی، اراکی و حجت الاسلام هاشم الحیدری در این همایش باشکوه حضور یافته و به سخنرانی پرداختند.

حجت الاسلام پورهواشمی دبیر این همایش از تشکیل جبهه مرکزی مقاومت جوانان زیر نظر آیات اعرافی و اراکی خبرداد و گفت: اعتقاد ما به بینش رهبر معظم انقلاب بسیار راسخ و واقع بینانه است، بنابراین فعالیت های خود را تا فراگیر شدن حکومت الله بر جهان ادامه خواهیم داد.

وی تأکید کرد: این همایش در حقیقت روزنه ای برای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب تشکیل شده و ما تا جایی که آرمان نابودی رژیم صهیونیستی را محقق کنیم، از پای نخواهیم نشست.

حجت الاسلام پورهواشمی خاطرنشان کرد: ما همانگونه که در گام اول انقلاب پشتیبان ولایت فقیه بوده ایم، در گام دوم نیز همین روال را ادامه خواهیم داد تا دشمنان را نابود کرده و ایران اسلامی را به اوج شکوفایی برسانیم.

همچنین آیت الله اراکی در این همایش با بیان اینکه دهه پنجم انقلاب آغاز دوره پیروزی انقلاب جهانی است، خاطرنشان کرد: امروز نشانه های این پیروزی بزرگ را مشاهده می کنیم، زیرا جبهه مقاومت در منطقه همواره پیروز بوده و صهیونیست ها را دچار هراس کرده است؛ مقاومت مردم حماس، غزه، لبنان و یمن نشانگر آن است که جبهه مقاومت تا پیروزی کامل دست از فعالیت برنخواهد داشت.

نماینده مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: امروز جبهه مقاومت به بلوغی رسیده است که می تواند تا اندازه ای دفاع کند که تا زمانی که ریشه دشمن را نخشکاند از پای ننشیند.

وی قم را آغازگر حرکت های انقلابی دانست و یادآور شد: ما در آغاز گام دوم انقلاب، گام دوم مقاومت را از قم شروع می کنیم و تا زمانی که اهداف جهانی امام راحل و رهبر معظم انقلاب را محقق نکنیم از پای نخواهیم نشست./841/پ202/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات