۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۵۹۸۳۴۴
امام جمعه فردوس:

اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات است

اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات است
امام جمعه فردوس با بیان اینکه باید جامعه روی پای خود بایستد و نیازمند به دشمن نباشد، گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات است.

حجت الاسلام محمدرضا بابایی، امام جمعه فردوس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: اسلام در تمام زمینه‌ها دستورالعمل داده و در مسائل اقتصادی نیز برنامه‌های متنوعی پیش بینی کرده تا جامعه اسلامی خودکفا شود.

وی با بیان اینکه باید جامعه روی پای خود بایستد و نیازمند به دشمن نباشد، گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه برون رفت از مشکلات است.

امام جمعه فردوس افزود: مقام معظم رهبری چند سال متوالی درباره اقتصاد مقاومتی رهنمود کردند اما در این خصوص کوتاهی‌های بسیاری صورت گرفته و مردم دچار مشکلات معیشتی و اقتصادی شدند.

حجت الاسلام بابایی تصریح کرد: باید دولتمردان به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اهتمام داشته باشند و اگر به این فرمایشات عمل شود به طور قطع مشکلات کشور حل خواهد شد.

وی ادامه داد: تعالیم اسلامی راهگشا است اما آنطور که باید به این تعالیم عمل نکردیم و چنانچه به اصالت‌های دینی و دستورهای اسلامی عمل شود، جامعه سالم اقتصادی خواهیم داشت.

امام جمعه فردوس خاطرنشان کرد: دشمنان در تمام زمینه‌ها بنا بر دخالت و نفوذ دارند بنابراین راه نفوذ را باید ببندیم و نگاه ما به بیگانگان نباشد.

حجت الاسلام بابایی با بیان اینکه به نیروهای جوان کشور اعتماد کنیم و از ظرفیت آن‌ها استفاده کرد، افزود: اگر بتوانیم به برنامه‌های اقتصاد مقاومتی عمل کنیم به طور قطع مسائل معیشتی، ازدواج و اشتغال نیز حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه متاسفانه از اقتصاد مقاومتی فاصله گرفتیم و آنقدر خود را به دیگران وابسته کردیم که با مشکل مواجه شدیم، اظهار کرد: بیانیه مهم مقام معظم رهبری باید مورد توجه دولتمردان قرار گیرد./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات