۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۵۹۸۵۳۶
در قم؛

"چهل سال موسیقی انقلاب" بررسی می‌شود

نشست "تحلیل تطورات چهل سال موسیقی انقلاب" مبنی بر مبانی فقهی موسیقایی رهبر انقلاب با حضور حجت الاسلام فلاحتی در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، نشست "تحلیل تطورات چهل سال موسیقی انقلاب" مبتنی بر مبانی فقهی موسیقایی رهبر انقلابعصر دوشنبه ۶ اسفند ماه ۱۳۹۷با حضور حجت الاسلام مجتبی فلاحتی مدرس حوزه و دانشگاه در قم برگزار می‌شود.

در این نشست پژوهشی به دیدگاه فقهی مقام معظم رهبری در خصوص موسیقی اشاره خواهد شد. همچنین دیدگاه رهبر انقلاب در خصوص نوعی از موسیقی که می‌تواند تعالی‌بخش جامعه و فرد باشد مطرح خواهد شد و به رای و نظر ایشان درباره برگزاری کنسرت‌های موسیقی اشاره می‌شود.

تحلیل تطورات چهل سال موسیقی انقلاب

در این نشست به آسیب‌شناسی نهاد‌های موسیقایی جمهوری اسلامی از جمله صدا و سیما و وزارت ارشاد و بررسی وضعیت فعلی و نیز صورت ایده آل موسیقی در جمهوری اسلامی نیز پرداخته می‌شود. پایان بخش این نشست به پرسش و پاسخ حاضران و کارشناس برنامه اختصاص می‌یابد.

حضور در این نشست پژوهشی برای اهالی موسیقی، رسانه، پژوهشگران و عموم مخاطبان آزاد و رایگان است و علاقمندان می‌توانند برای حضور در نشست، ساعت ۱۶ دوشنبه ۶ اسفند ماه ۱۳۹۷ به سالن سوره حوزه هنری قم به نشانی خیابان شهداء (صفائیه)، کوچه ۲۳، پلاک ۸ مراجعه نمایند./918/د101/س

ارسال نظرات