۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۵۹۸۷۷۶

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با جانباز حادثه تروریستی زاهدان دیدار کرد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با جانباز حادثه تروریستی زاهدان دیدار کرد
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با ایمان بنیادی جانباز 70 درصد قطع نخاع حادثه تروریستی مسجد علی ابن ابی طالب(ع) زاهدان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند شب گذشته با حضور در منزل ایمان بنیادی جانباز 70 درصد قطع نخاع حادثه تروریستی مسجد علی ابن ابی طالب(ع) زاهدان با وی دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی در این دیدار اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در زمان حساسی به پیروزی رسید و اگر این انقلاب به وجود نمی‌آمد امروز نه دین و نه ناموس در ایران معنی نداشت.

وی با بیان اینکه همه ما قدردان شهدا و جانبازان باید باشیم، گفت: اگر انقلاب به پیروزی نمی‌رسید امروز ایران اسلامی لقمه‌ای برای رژیم صهیونیستی، آمریکا و غرب بود اما انقلاب اسلامی با پیروزی خود ضربه محکمی به استکبار جهانی زد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: دین اسلام قبل از انقلاب در کشور در حال از بین رفتن بود و تاکنون این موضوع برای مردم به خوبی تبیین نشده است و اگر انقلاب نمی‌شد سرنوشت ایران مانند فلسطین بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به فرا رسیدن روز «مادر»، تصریح کرد: باید قدردان زحمات و تلاش‌های مادران خود باشیم؛ مادران ما تلاش زیادی در جهت ترویج اسلام ناب کردند./9314/د103/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات