۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۵۹۸۸۰۰
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

اعتکاف از مصادیق روشن انقلاب اسلامی است

اعتکاف از مصادیق روشن انقلاب اسلامی است
آیت الله نعیم آبادی اعتکاف را از مصادیق روشن انقلاب نام برد و گفت: درشرایطی که تمام تمرکز دشمن بر روی مراکز فرهنگی است نقش مساجد بیش از پیش پررنگ شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در نشست ستاد مراسم معنوی اعتکاف استان هرمزگان اظهار داشت: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران به عنوان یک پدیده الهی در دنیا، پیشرفت علمی، فرهنگی، اجتماعی و ... بود.

وی، اعتکاف را یکی از مصادیق روشن انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: قبل از انقلاب، این مراسم معنوی تا آنچنان با عظمت نبود و مرکز علمی تشیع آنگونه رونق نداشت.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در ادامه با تاکید بر پررنگ شدن نقش مساجد تصریح کرد: در شرایطی که تمام تمرکز دشمن بر روی مراکز فرهنگی است باید نقش مساجد بیش از پیش پررنگ شود.

آیت‌الله نعیم‌آبادی با تاکید بر اینکه معتکفین باید فرصت حضور در مراسم معنوی اعتکاف را مغتنم بشمارند، ابراز داشت: مراسم معنوی اعتکاف در ایام عید باستانی نوروز برگزار می‌شود و خدمتگزاران برای پذیرایی و ارائه خدمات به معتکفین از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی همچنین تاکید داشت: باید روح معنویت در جامعه زنده‌تر شود زیرا ملتی که روح معنویت در آن نباشد گرفتار دنیا و آخرت خواهند شد.

عباس قاسم پور
منبع: فارس
ارسال نظرات