۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
کد خبر: ۵۹۸۸۶۵
در صورت مهیا شدن زیرساخت‌های لازم؛

نظام جدید حوزوی در مدرسه آیت الله قاضی دزفول اجرایی می‌شود

نظام جدید حوزوی در مدرسه آیت الله قاضی دزفول اجرایی می‌شود
معاون آموزش مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول از اجرای نظام جدید حوزوی در سال تحصیلی جدید خبر داد.
حجت الاسلام غلامرضا خسروی، معاون آموزش مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از تشکیل کارگروه جذب طلبه برای سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: این کارگروه از یک ماه پیش و با حضور معاونت آموزش و تهذیب، بسیج طلاب و یکی از طلبه‌های فعال فرهنگی تشکیل و ضمن برقراری ارتباط با هیأت ها، دبیرستان‌ها و بسیج دانش آموزی و دانشجویی شهرستان اقدام به جذب طلبه کرده است.

معاون آموزش مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول با بیان دعوت‌های صورت گرفته از دانش آموزان برای بازدید از مدرسه عنوان داشت: نتیجه چنین دعوت‌هایی علاقه مندی دانش آموزان به حضور در حوزه و برگزاری نشست‌هایی با دانش آموزان است البته طلاب نیز در مدارس مختلف حضور و دانش آموزان را با فضای حوزه آشنا کردند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه در حقیقت پیش ثبت نام حوزه را انجام دادیم، اظهار داشت: ما پیش از آغاز فرایند جذب طلبه از سوی مرکز مدیریت، کار جذب را آغاز کردیم و تاکنون حدود ۲۰ نفر اعلام آمادگی کردند.

حجت الاسلام خسروی افزود: تراکت‌ها و بنر‌هایی از سوی مدرسه تهیه تا در چندین نقطه از سطح شهرستان توزیع شود؛ از این رو با توجه به کاهش ورودی حوزه در دو سال اخیر، تبلیغ میدانی را محور فعالیت‌های خود قرار دادیم.

وی ابراز امیداوری کرد ۳۰ تا ۴۰ طلبه امسال برای تحصیل در حوزه ثبت نام کنند که از این تعداد حداقل ۱۵ نفر جذب شوند.

معاون آموزش مدرسه علمیه آیت الله قاضی دزفول تصریح کرد: جذب ما برای سال تحصیلی جدید از میان دارندگان مدرک دیپلم و دانشجویانی که کمتر از ۳۰ واحد گذراندند، صورت می‌گیرد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در صورت آماده بودن زیرساخت‌ها نظام جدید حوزوی در سال آینده اجرایی خواهد شد، گفت: ان شاءالله در فرصت معین شده از سوی مرکز مدیریت با فراهم شدن اساتید و کتب نظام جدید حوزوی، شاهد اجرای نظام جدید حوزوی خواهیم بود./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات