۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۵۹۸۹۰۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دنیای امروز از دروغ، نفاق و دورویی پر شده است

دنیای امروز از دروغ، نفاق و دورویی پر شده است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: متاسفانه دنیای امروز از دروغ، نفاق و دورویی پر شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار جمعی از بانوان و مشاورین امور خانواده دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: امروز دشمنان با انواع جنایت‌های خود دنیا را بن بست رساندند و تنها ظهور امام زمان(عج) گره‌ها را باز می‌کند.

وی با بیان اینکه ائمه اطهار(ع) برای انسان‌ها راهگشا هستند، گفت: انسان در برابر مادیات و ثروت‌های دنیوی سست است و بسیاری از انسان‌ها در زمان پول و مادیات رنگ عوض می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه قرآن و ائمه اطهار(ع) به هیچ عنوان قابل تحریف نیستند، افزود: امروز در آزمایشات بزرگی قرار داریم و بسیاری از اتفاقات برای انسان یک آزمایش است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: متاسفانه دنیای امروز از دروغ، نفاق و دورویی پر شده است و باید بتوانیم حق را از دعواهای جناحی و حزبی و رسانه‌ای جدا کنیم و آن را با هیچ چیزی معامله نکنیم.

وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن، ادامه داد: انسان‌شناسی، خودشناسی و دین شناسی به جایگاه زن و مادر برمی‌گردد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی خاطرنشان کرد: این روز یک مناسبتی نیست که بخواهیم در یک سخنرانی حق مطلب را ادا کرد چرا که بحث مخصوص خود را دارد و یک کتاب حرف در آن نهفته است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: خدا تمام هستی را زیبا آفریده ولی بشر آن را زشت کرده و متاسفانه زنان به عنوان ابزار تبدیل شدند و جایگاه عظیم زن فراموش شده است.

وی افزود: مسأله خودشناسی مهم ترین مسأله برای انسان است و در فرهنگ دینی و آیات قرآن از زن و حضرت زهرا(س) به عنوان معجزه و کوثر پیام اکرم(ص) نام برده شده است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات