۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰
کد خبر: ۵۹۹۱۳۸
آیت الله طه محمدی:

مدیران با فرمایشی عمل کردن مقابله کنند

مدیران با فرمایشی عمل کردن مقابله کنند
امام جمعه همدان گفت: مدیران همه ادارات باید با فرمایشی عمل کردن مقابله کنند چرا که نتیجه این کار از بین رفتن فساد خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در دیدار مدیر کل و مدیران بنیاد شهید استان همدان با تاکید بر لزوم قدرشناسی از خانواده شهدا و جانبازان یادآور شد: کسی که فردای عروسی خودش همه چیز را رها می کند و برای دفاع از دین خدا به میدان می رود نه تنها در این دنیا بلکه در آخرت نیز دارای جایگاه بالایی است.

وی افزود: چند نهاد انقلابی داریم که افراد شاغل در آن نباید به چشم یک کارمند خودشان را ببینند چرا که وظیفه آنها بسیار سنگین است.

آیت الله طه محمدی بنیاد شهید، کمیته امداد، بهزیستی و آموزش پروش را از جمله این نهاد دانست و گفت: شاغلان این نهادها باید قرارداد خود را با خدای خود ببندند و برای رضای خدا فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه باید یاد شهدا را همیشه زنده نگه داریم اظهار داشت: مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت زنده نگه داشتن یاد شهدا فرمودند که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و واقعا باید گفت که این زیبا ترین توصیف برای این موضوع است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ما در برابر ایثارگری ها و فداکاری این عزیزان هر چه انجام دهیم بازهم کم است چرا که آنها از همه چی خودشان گذشت کرده اند.

وی برگزاری یادواره های شهدا را یکی از کارهای بسیار زیبا خواند و گفت: باید در این مراسمات تا انجا که می توانیم مردم را با اهداف و شخصیت این عزیزان آشنا کنیم.

امام جمعه همدان با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به مردم یادآور شد: متاسفانه گزینش های ما بر اساس رابطه ها صورت می گیرد و نتیجه آن هم این مشکلاتی است که با آنها روبرو هستیم.

وی ادامه داد: هر جایی که کاری پیش نمی رود باید بدانیم که پشت پرده آن گزینشی بر اساس رابطه بوده و نه بر پایه لیاقت و کاربلدی.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در پایان تاکید: مدیران همه ادارات باید با فرمایشی عمل کردن مقابله کنند و آن زمان دیگر نامی از فساد به گوش نخواهد رسید و روز به روز باید شاهد پیشرفت کشور باشیم./979/پ210/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات