۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۵
کد خبر: ۵۹۹۳۶۳
امام جمعه ماهان:

مسؤولان نظارت بر بازار را در شب عید بیشتر کنند

مسؤولان نظارت بر بازار را در شب عید بیشتر کنند
حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به بی ثباتی بازار در شب عید، گفت: نظارت بر بازار مهم‌ترین وظیفه دولت و قوه قضائیه در شب عید است.
حجت الاسلام محمد محمدزاده امام جمعه ماهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: سبک زندگی اسلامی با تجمل گرایی و اشرافی گری، سازگاری ندارد.
 
وی افزود: انسانی که در دنیا اهل تجملات بوده نمی‌تواند در زندگی آرامش داشته باشد، زیرا اشرافی بودن زندگی انسان را نابود می‌کند.
 
حجت الاسلام محمدزاده با اشاره به این که در بین مسؤولان افرادی ساده زیست و افرادی اهل تجملات وجود دارد، گفت: مسؤولانی که در زندگی به سمت تجملات و داشتن پول بیشتر می‌روند نمی‌توانند خدمت گزار خوبی برای مردم باشند.
 
وی خاطرنشان کرد: تجمل گرایی در دنیا سبب می‌شود که لذت دنیا و آخرت از انسان دور شود و شیطان را در دنیا جایگزین خدا کند.
 
امام جمعه ماهان با توجه به این که مردم در شب عید از خریدهای بی فایده دوری کنند، ابراز داشت: مردم پول خود را بابت کار‌هایی که انسان را به سمت تجملات می‌رود، نبرند.
 
وی بیان داشت: مسؤولان نظارت بر بازار را در شب عید بیشتر کنند، زیرا زمانی که مسؤولان نظارت بیشتری بر بازار داشته باشند، ثبات قیمت در بازار به وجود می‌آید.
 
حجت الاسلام محمدزاده با توجه به به این که در شب عید فروشندگان کالا‌ها را با یک قیمت نمی‌فروشند، خاطرنشان کرد: سوء مدیریت از سوی بعضی از مسؤولان در شب عید بسیار زیاد شده و مسؤولان باید با متخلفان بازار، جدی برخورد کنند.
 
امام جمعه ماهان با توجه به این که دولت، مجلس و قوه قضاییه باهم باید برای مشکلات اقتصادی برنامه ریزی کنند، تصریح کرد: نظارت در بازار مهم‌ترین وظیفه دولت و قوه قضاییه در شب عید است./۹۷۰۷/ت310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات