۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۵۹۹۴۱۹
با عنوان جهاد بزرگ برای ساختن ایران بزرگ؛

اجتماع عظیم حوزویان در لبیک به بیانیه گام دوم انقلاب در فیضیه برگزار می شود

اجتماع عظیم حوزویان در لبیک به بیانیه گام دوم انقلاب در فیضیه برگزار می شود
اجتماع عظیم علما، اساتید و طلاب حوزه علمیه قم در لبیک به بیانیه گام دوم انقلاب با عنوان "جهاد بزرگ برای ساختن ایران بزرگ" در فیضیه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اجتماع عظیم علماء، اساتید و طلاب حوزه علمیه قم در لبیک به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با عنوان "جهاد بزرگ برای ساختن ایران بزرگ" فردا یک شنبه ۱۲ اسفند ۹۷ با حضور شخصیت های برجسته حوزوی برگزار می شود.

این اجتماع عظیم حوزوی ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی آیت الله سیداحمد خاتمی عضو هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در مدرسه علمیه فیضیه برگزار می شود.

طبق اعلام ستاد برگزاری مراسم دروس حوزه از ساعت 10 تا 12 تعطیل خواهد بود.

گفتنی است این مراسم از سوی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی حوزه های علمیه و شورای هماهنگی نهادهای عالی حوزه در مدرسه مبارکه فیضیه قم برگزار می شود.

محمد قمین
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
سیمین کاشانی
Iran, Islamic Republic of
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
حمایت سردار سلیمانی عزیز از ظریف برای من قابل توجیح نیست. این بار دوم است که ایشان در حمایت از این دولت واداده ورود میکند. اگر کمی از این حمایت ها را خرج جریان انقلاب میکردند تا الان دولت لیبرال ها دفن می شد.
0
0
یک طلبه
Iran, Islamic Republic of
۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
آیا حمایت سردار سلیمانی عزیز از ظریف به معنی معتبر سازی گزاره"یکپارچگی سیاست خارجی و برجام با سیاست مقاومت منطقه ای" و اعتباربخشی به عملکرد دولت در سیاست خارجی نیست؟
0
0