۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۵۹۹۷۸۱
مسؤول طلایه ‌داران معروف استان همدان:

«طلایه ‌داران معروف» در همه زمینه ها پیشگام فریضتین هستند

«طلایه ‌داران معروف» در همه زمینه ها پیشگام فریضتین هستند
صابریون گفت: از آن جایی که حوزه کاری طلایه داران نامحدود است باید در تمام موضوعات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در سطح جامعه طلایه دار حوزه فریضتین باشند.

میثم صابریون مسؤول طلایه ‌داران معروف ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به ارسال نامه اعلام نظر مردمی "نه به fatf" خاطر نشان کرد: مجموعه طلایه داران با تدوین نامه ای و اعلام نظر مردم همدان اعتراض خود را نسبت به تصویت لایحه fatf اعلام کردند.

وی در ادامه با تشریح برنامه های مجموعه طلایه داران یادآور شد: از آن جایی که حوزه کاری طلایه داران نا محدود است باید در تمام موضوعات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در سطح جامعه طلایه دار حوزه فریضتین باشند.

مسؤول طلایه‌داران معروف همدان تصریح کرد: یکی از موضوعات مهمی که با عنوان آتش به اختیار پا به میدان گذاشته ایم در بحث لایحه FATF و پالرمو بوده است.

وی با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری یادآور شد: در این دیدار حضرت آقا با تذکری فرمودند "چه لزومی دارد که قانونی را که در مجامع بین المللی تصویب شده است و با آن آشنایی نداریم و ممکن است مشکلاتی را ایجاد کند ما جز آن شویم و تصویبش کنیم".

مسؤول طلایه ‌داران معروف ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان افزود: رهبر معظم انقلاب در ادامه این دیدار فرمودند این مباحث را باید با نوشتن قانونی داخلی حل و فصل کرد اما متاسفانه نمایندگان به تذکر رهبری توجه نکردند و با بی دقتی و با اکثریت آرا به آن رای دادند.

وی با اشاره به اینکه همه امید دولت به برجام بود گفت: پس از برجامی که مسؤولان رده اول کشوری حتی آب خوردن مردم را به آن گره زده بودند به ثمر ننشست طرح عضویت ایران در fatf مطمئنا مخاطرات امنیتی را پس از این عضویت درپی خواهد داشت.

صابریون با اشاره به وظیفه عمل آتش به اختیار جوانان انقلابی طلایه دار اظهار داشت: از باب نهی از منکر برای مسؤولان که باید دقت کنند در چه برهه حساسی قرار داریم با تمام توان مجموعه ما به میدان آمده است.

وی تاکید کرد: بنابراین طلایه داران معروف این موضوع را در دستور کار قرار دادند و در راستای بصیرت افزایی در جامعه بر آن شدند که با ارائه طرحی مسجد محور مردم را با لایحه fatf آشنا کنند.

صابریون تصریح کرد: در این طرح که در هفته پیش انجام شد با شناسایی مساجد شاخص در سطح شهر همدان با استفاده از سخنرانان توانمند توانستیم بسیاری از مردم دارالمومنین همدان را با اهداف این طرح آشنا کنیم.

وی حضور در نماز جمعه را برنامه پایانی این طرح عنوان کرد و گفت: در نماز جمعه این هفته نیز همزمان در 9 شهرستان از شهرستان های استان سخنرانان به روشنگری پرداختند.

مسؤول طلایه ‌داران معروف ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان یادآور شد: در پایان نیز با امضای طوماری و نوشتن نامه خطاب به رییس و اعضا محترم مجمع تشخیص مصلحت درخواست مردم همیشه در صحنه همدان را به این عزیزان اعلام کردیم و ان را به دفتر مجمع ارسال کردیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در این طرح بزرگانی چون آیت‌الله موسوی‌اصفهانی، دکتر احمد فلاحی، دکتر سعید نظری، آقای یوسفی و آقای زبرجدی ما را همراهی کردند و به تشریح مسائل پرداختند./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات