۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۵۹۹۹۹۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

جلب رضایت و اعتماد مردم اولویت مسؤولان باشد

جلب رضایت و اعتماد مردم اولویت مسؤولان باشد
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: باید جلب رضایت و اعتماد مردم در اولویت باشد و وقتی مردم این احساس را کنند که مسؤولان بیدار و هوشیار هستند دیگر هیچ دلهره‌ای ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در نشست ستاد نهضت خدمت رسانی و محرومیت زدایی خراسان جنوبی اظهار داشت: نهضت خدمت رسانی و محرومیت زدایی یک فلسفه خاصی دارد و باید یک حالت هم افزایی داشته باشد.

وی گفت: نهضت خدمت رسانی در استان باید به صورت مجهز و تجهیزات کامل و با وحدت و انسجام انجام شود و اگر این نهضت محرومیت زدایی و خدمت رسانی موفق عمل کند بسیاری از کارهای موازی کاری از بین می‌رود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: خراسان جنوبی پتانسیل و فرصت‌های بسیار خوبی دارد که باید از این پتانسیل‌ها نهایت استفاده را کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: وحدت و انسجام در هر کاری سبب حل مشکلات مردم و جامعه می‌شود و بسیاری از گره‌ها باز خواهد شد.

وی ادامه داد: باید جلب رضایت و اعتماد مردم در اولویت باشد و وقتی مردم این احساس را کنند که مسؤولان بیدار و هوشیار هستند دیگر هیچ دلهره‌ای ندارند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: اگر اتحاد و انسجام باشد هیچ کسی جرأت ورود در این برنامه‌ها ندارد و امیدواریم هرچه سریع تر نهضت خدمات رسانی صورت گیرد و اطلاعات عمومی از طریق رسانه‌ها اعلام شود./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات