۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۶۰۰۳۳۴
عضو ارشد مجلس اعلای شیعیان لبنان:

کشورهای اسلامی نباید با رژیم صهیونیستی رابطه داشته باشند

کشورهای اسلامی نباید با رژیم صهیونیستی رابطه داشته باشند
دبیرکل سازمان اوقاف در مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان بیان کرد: دولت های عربی و اسلامی هر گونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ حسن شریفه دبیرکل سازمان اوقاف در مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد الصفا برگزار شد، مبارزه با فساد را نیازمند شفافیت مطلق و دوری از احساسات، تعصبات، جدل و اقدامات طائفه گرایانه دانست و گفت: اگر دولت در مبارزه با فساد جدی است باید در درجه اول با هدر رفت بیت المال مقابله کند و به حسابرسی امور بپردازد و هیچ کس نباید خود را از این حسابرسی ها مستثنی بداند.

وی افزود: حسابرسی مالی افراد مختلف در امور سیاسی صورت نمی گیرد بلکه جای آن در دادگاه های ویژه است.

حجت الاسلام شیخ حسن شریفه به مساله ازدواج مدنی –ازدواج سفید- اشاره کرد و گفت: آیا مطرح سازی این امور در جامعه در شرایط کنونی به صلاح است؟ طرح این گونه مسائل فعلا کار صحیحی نیست.

وی از اظهارات نبیه بری رییس پارلمان لبنان در نشست رؤسای پارلمان های کشورهای عربی در رابطه با فلسطین استقبال کرد و اظهار داشت: رییس پارلمان های کویت و لبنان در این نشست هر گونه عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم کردند.

دبیرکل سازمان اوقاف در مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان افزود: در بیانیه پایانی نیز به طوری صریح اعلام شد که دولت های عربی و اسلامی اجازه هر گونه عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر صهیونیستی که مردم فلسطین را عذاب داده و قلع و قمع کرده و همچنین اراضی این کشور اشغال ساخته است، نمی دهند و در کنار مردم فلسطین تا دستیابی به آزادی کامل ایستاده اند./994/ب901/ف

ارسال نظرات