۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۶۰۰۵۷۹
امام جمعه موقت بجنورد:

حوزویان امید به آینده نظام اسلامی را در دل جوانان تقویت کنند

حوزویان امید به آینده نظام اسلامی را در دل جوانان تقویت کنند
امام جمعه موقت بجنورد گفت: باید روحانیان و حوزویان افتخارات چهل‌ساله گذشته انقلاب و نظام اسلامی را برجسته کرده و امید به آینده را در دل جوانان تقویت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام سید مرتضی موسوی جاجرمی، امام جمعه موقت بجنورد، امروز در نشست با شماری از روحانیان استان، با اشاره به رسالت روحانیت در انقلاب و نظام اسلامی، بر تبیین برکات انقلاب برای نسل‌های جدید از سوی روحانیان تأکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که به برکت انقلاب و نظام اسلامی کارهای عظیمی در این کشور صورت گرفته؛ اما به‌اندازه‌ای تبلیغات علیه انقلاب و نظام سنگین و گسترده است که بسیاری از این خدمات به چشم نمی‌آید.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی تصریح کرد: امروز در شبکه‌های ماهواره‌ای، اینترنت و فضاهای مجازی تبلیغات سنگینی علیه انقلاب و نظام اسلامی صورت می‌گیرد؛ به‌گونه‌ای که با وجود خدمات چشمگیر نظام اسلامی و وضعیت اسفناک کشور در دوران رژیم ستم‌شاهی، این‌گونه تبلیغ می‌شود که زمان طاغوت بهتر بوده است.

وی اظهار کرد: باید با نقش‌آفرینی روحانیان و سایر نخبگان وضعیت مذهبی و فرهنگی در زمان طاغوت با اکنون مقایسه شود تا اقشار جدید جامعه پی به عمق وضعیت اسفبار دوران پهلوی ببرند.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی با بیان اینکه ما حلقه وصل گذشته و آینده هستیم، تصریح کرد: در این راستا باید افتخارات گذشته انقلاب و نظام اسلامی را برجسته کرده و امیدهای آینده را در دل جوانان تقویت کنیم.

حجت‌الاسلام موسوی جاجرمی افزود: در دوران صدر اسلام به دلیل اینکه مردم در برابر غصب حق خلافت امام علی (ع) سکوت کرده و به میدان نیامدند فرصت‌طلبان به میدان آمدند و آن بساط فراهم شد؛ اما اکنون می‌بینیم چهل سال است که مردم در صحنه هستند؛ هرچند رهبرشان امام معصوم نیست بلکه نایب امام زمان است.

وی خاطرنشان کرد: مردم انقلابی ما کوتاهی‌های مردم صدر اسلام را جبران کردند؛ ازاین‌رو شایسته زمینه‌سازی و سربازی در رکاب امام زمان (عج) هستند تا به فضل الهی این پرچم به دست نایب برحقش به دست صاحب اصلی آن سپرده شود./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات