۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۶۰۱۰۷۱
حجت الاسلام والمسلمین فاضل گلپایگانی:

باید از 40 سال گذشته انقلاب الهام بگیریم

باید از 40 سال گذشته انقلاب الهام بگیریم
نماینده خبرگان با بیان اینکه در زمینه سالم برگزار کردن انتخابات فرهنگ سازی شود تا افراد مختلف مورد تطمیع قرار نگیرند، گفت: باید از 40 سال گذشته انقلاب الهام بگیریم.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین فاضل گلپایگانی نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری در نطق خود در ششمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نعمت ولایت گفت: زیر این آسمان و روی این زمین ودر ملک و ملکوت نعمتی بالاتر از بعثت و ولایت نیست . اتمام نعمت های دنیا از آسمان و زمین و آفتاب و مهتاب و ... در برابر نعمت بعثت و ولایت چون صفرهایی هستند که اگر منهای عدد صحیح بعثت و ولایت دیده شوند بی ارزشند . اما در کنار بعثت و ولایت ارزش پیدا می کنند.

نماینده خبرگان خاطرنشان کرد: پیامبر در مکه 13 سال گرفتار مثلث آزار جسمی، آزار روحی و محاصره اقتصادی بود، اما استقامت کرد. 10 سال در مدینه گرفتار مثلث شوم دیگر شد جنگهای مشرکان، توطئه و عهد شکنی یهودیان و کارشکنی و آزار منافقان، ولی درعین حال پیامبر راست قامت ایستاد و در برابر مشکلات تحمل کرد.

وی تاکید کرد: رمز این موفقیت، اتکا و ارتباط با خدا بود که شبانه روز 70 مرتبه سر به سجده می گذاشت و حتی اعتکاف او هر سال در دهه آخر رمضان ترک نشد و اگر یکسال درگیر جنگ بود سال دیگر دو دهه رمضان را معتکف می شد و قضای اعتکاف سال قبل را بجا می اورد بنابراین مسئولان و کارگزاران نظام هنگامی می توانند این بار مسئولیت را به پایان رسانند که ارتباط شبانه روزی ایشان با خدا ترک نشود و از قدرت و حمایت همه جانبه خداوند غفلت نکنند.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل گلپایگانی در پایان تصریح کرد: باید از 40 سال گذشته انقلاب الهام بگیریم. در انتخابات، فرهنگی بوجود بیاوریم که هم شرکت کنندگان دچار تطمیع قرار نگیرند و انتخاباتی سالم صورت گیرد و هم داوطلبان متوقع نباشند؛ اگر انجام وظیفه باشد دیگر انتقامجویی و موضع گیری معنی ندارد./841/د102/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات