۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۶۰۱۲۲۷
حجت الاسلام برقراری:

با تمام توان در کنار نماینده ولی فقیه در استان همدان خواهیم بود

با تمام توان در کنار نماینده ولی فقیه در استان همدان خواهیم بود
امام جمعه ملایر گفت: حکم رهبر معظم انقلاب را بر چشمان خود خواهیم گذاشت و در کنار نماینده جدید ولی فقیه در استان با تمام توان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری امام جمعه ملایر ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در استان همدان به تلاش های آیت الله طه محمدی اشاره کرد و گفت: آیت‌الله طه ‌محمدی از اوایل انقلاب در استان همدان همواره منشأ خیر و برکت بودند.

وی افزود: آیت ‌الله طه ‌محمدی را باید نمونه‌ ای از افرادی دانست که در ترویج فرهنگ دینی و قرآنی بسیار تلاش می کنند و اثرات آن نیز در استان همدان مشهود است.

حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه امیدواریم از این به بعد هم از برکات آیت الله طه محمدی بهره مند شویم خاطر نشان کرد: ان شاءالله از این پس نیز در سنگرهای دیگر از این چشمه زلال معرف استفاده خواهیم کرد.

وی هدف از آفرینش را مهر و محبت دانست و گفت: بنای دنیا بر اساس مهر و محبت است و خداوند نیز حقیقت دین را بر مبنای محبت قرار داده است.

امام جمعه ملایر تاکید کرد: خدمات آیت‌ الله طه‌ محمدی را هیچگاه فراموش نخواهیم کرد و همان طور که شخصیت آیت‌الله طه ‌محمدی برای ما محبوب است از این پس نیز حجت الاسلام والمسلمین شعبانی حبیب ما خواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: حکم مقام معظم رهبری را بر چشمان خود خواهیم گذاشت و در کنار نماینده جدید ولی فقیه در استان با تمام توان خواهیم بود./979/د102/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات