۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۶۰۲۵۵۰
نائب‌رییس بسیج مردمی عراق:

آمریکا بر اساس دیکته‌های صهیونیستی، به تصمیم‌های احمقانه خود ادامه داد

آمریکا بر اساس دیکته‌های صهیونیستی، به تصمیم‌های احمقانه خود ادامه داد
نائب‌رییس بسیج مردمی عراق بیان کرد: آمریکا به عنوان «حامی اول تروریسم در جهان» به خود این حق را می‌دهد که جنبش‌های مقاومتی را تروریستی اعلام کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، ابومهدی المهندس نائب‌رییس سازمان «الحشد الشعبی» (بسیج مردمی عراق) در بیانیه‌ای،‌ تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران از سوی آمریکا را محکوم و اعلام کرد، پیامدهای این تصمیم متوجه واشنگتن خواهد بود.

در بیانیه مذکور که روز گذشته صادر شده، آمده است :«دولت آمریکا بنا به دیکته‌های صهیونیستی کینه‌توزانه به سلسله تصمیم‌های احمقانه خود که هدف از آن متشنج کردن امنیت منطقه و تشدید تنش و درگیری‌های منطقه‌ای است، ادامه می دهد؛ آخرین این تصمیم‌ها وارد کردن سپاه پاسدران انقلاب در لیست تروریسم است».

المهندس افزود: طنز ماجرا آنجاست که آمریکا به عنوان «حامی اول تروریسم در جهان» به خود این حق را می‌دهد که جنبش‌های مقاومت و برخاسته از وجدان ملت‌های ستمدیده را تروریستی اعلام کند؛ آمریکا فراموش کرده تمام گروه‌های افراطی و تروریستی در جهان از القاعده گرفته تا داعش را حمایت کرده است.

نائب‌رییس الحشد در ادامه گفت:« سپاه نقشی فعال و اساسی در ایستادن در صفی واحد به همراه ملت عراق در جنگ مقدس علیه داعش و حمایت و کمک به نیروهای امنیتی عراق داشته و (این حمایت‌ها) تا پیروزی و آزادسازی سرزمین (عراق) از لوث این نیروهای شرور و پشتیبان‌های آنها ادامه پیدا کرد. بهای این کار، شهادت تعدادی از اعضای سپاه پاسداران در نبردهای سرنوشت‌ساز بوده که در خاطره عراقی‌ها باقی می‌ماند و بابت آن واقعا قدردان هستند».

ابومهدی المهندس تأکید کرد، ملت عراق ابدا فراموش نخواهد کرد چه کسی در سختی‌ها در کنارش ایستاده و خون داده است؛ نقش سپاه پاسداران، یاری ملت‌های مظلوم است و به مبارزه خود علیه قدرت‌های استکبار جهانی ادامه خواهد داد.

دوشنبه (19 فروردین) دولت آمریکا در ادامه سیاست فشار بر گروه‌هایی که از طریق مبارزه با گروه‌های تروریستی این کشور را در پیشبرد اهدافش در منطقه ناکام گذاشته‌اند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فهرست سازمان‌های اصطلاحاً «تروریستی» خود اضافه کرد.

منبع: فارس
ارسال نظرات