۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۶۰۲۵۵۷
نماینده مجلس:

خیران پشتوانه‌های مادی و معنوی دولت و مردم هستند

خیران پشتوانه‌های مادی و معنوی دولت و مردم هستند
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالیت‌های بی نظیر خیران در ایران در سطح دنیا بی نظیر است و خیران پشتوانه‌های مادی و معنوی دولت و مردم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، فرهاد فلاحتی، نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیران با ورود در هر مجموعه‌ای اقدامات موثری انجام دادند و موفقیت‌های خوبی حاصل شده است.

وی گفت: خیران از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در بحث‌های مختلف مدرسه‌سازی، درمان، پزشکی، کمیته امداد و بهزیستی گام‌های بلندی را برداشتند که سبب رونق در این بخش‌ها شدند.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدام خیران در بحث مدرسه سازی جای تقدیر دارد، افزود: فعالیت‌های بی نظیر خیران در ایران در سطح دنیا بی نظیر است و خیران پشتوانه‌های مادی و معنوی دولت و مردم هستند.

فلاحتی با بیان اینکه برای جذب و تکریم خیران باید اطلاع رسانی صورت گیرد، تصریح کرد: خیران در حوزه تعالی مباحث مربوط به فرهنگ و اقتدار علمی بسیار مفید و راهگشا بوده‌اند.

وی ادامه داد: خیران بر اساس نیازهای هر منطقه‌ای باید ورود کنند و نیاز استان در خصوص مدرسه سازی به اولویت‌های هر منطقه و نیازسنجی آن منطقه برمی‌گردد.

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید کمک‌های خیران دسته بندی و با اولویت آموزشی هزینه شود و در حوزه‌هایی که تبلیغات بیشتر باشد کمک خیران نیز بیشتر خواهد بود.

فلاحتی اظهار کرد: این کمک‌های خیران برای اشتغال و توسعه پایدار در مناطق روستایی نیز موثر است و اگر خیران وارد حوزه‌های اشتغال شوند سبب رفع محرومیت در برخی نقاط خواهد شد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات