۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۶۰۲۵۷۰
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

اقدام احمقانه آمریکا علیه سپاه خلاف تمام قوانین بین المللی است

اقدام احمقانه آمریکا علیه سپاه خلاف تمام قوانین بین المللی است
حجت الاسلام والمسلمین عبادی، اقدام احمقانه آمریکا علیه سپاه را خلاف تمام قوانین بین المللی دانست و گفت: امروز تمام جوامع بشری به فرهنگ لیبرالی معترض هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی اظهار داشت: انسان‌ها در این جهان باید بر اساس یک سری فرمول‌ها حرکت کنند تا به مقام انسان صالح برسند.

وی گفت: بسیج دانشجویی با جوانان آرمان‌گرا و تاثیرگذار بر آینده در ارتباط است بنابراین باید در فعالیت‌های فرهنگی بیش از بسیاری از نهادهای فرهنگی ظرافت‌ها را مراعات کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه رفع موانع درونی و بیرونی تاثیر بسیاری در تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب دارد، افزود: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم سخنان کارشناسی شده و دقیقی را مطرح کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: برای رسیدن به ارزش‌ها و آرمان‌های ترسیم شده در گام دوم انقلاب باید با مراعات یک سری از مقدمه‌ها موانع را از سر راه برداشته و زمینه سازی لازم داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: آمریکا تاکنون به بیش از 50 کشور در جهان دخالت غیرقانونی کرده و موادمخدر، فحشا، منکرات و سلطه بر کشورهای ضعیف از جمله نتایج فرهنگ لیبرال دموکراسی در جهان امروز است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی، اقدام احمقانه آمریکا علیه سپاه را خلاف تمام قوانین بین المللی دانست و گفت: امروز تمام جوامع بشری به فرهنگ لیبرالی معترض هستند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات