۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۶۰۳۲۵۶
معاون تبلیغ حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند:

وحدت و همدلی مسلمانان، رمز پیروزی در جنگ اقتصادی است

وحدت و همدلی مسلمانان، رمز پیروزی در جنگ اقتصادی است
حجت الاسلام درخشی گفت: امروز وحدت و همدلی مسلمانان، ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی در جنگ و محاصره اقتصادی است.

حجت الاسلام محمدمهدی درخشی، معاون تبلیغ حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با توجه به نقشه دشمنان و جنگ اقتصادی چند سال پیاپی نام سال را به تولید و اقتصاد مقاومتی نامگذاری می‎کنند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب بحث اقتصاد مقاومتی و رونق تولید را از مسؤولان مطالبه کردند و باید مدیران و مسؤولان بحث رونق تولید را جدی بگیرند و با بها دادن به تولید داخلی در رونق بازار کمک کنند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند با بیان اینکه زمانی رونق تولید وجود خواهد داشت که از کالای ایرانی حمایت شود، افزود: دشمنان از یک هزار و 400 سال قبل نقشه جنگ اقتصادی را داشتند و پیامبراکرم(ص) در این جنگ‎های اقتصادی موفق شدند.

حجت الاسلام درخشی تصریح کرد: دلیل پیروزی پیامبر نیز وحدت و همدلی مسلمانان بود که پشت سر پیامبراکرم(ص) ایستادند و امروز نیز وحدت و همدلی مسلمانان، ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی در جنگ و محاصره اقتصادی است.

وی ادامه داد: دشمنان به این فکر می‎کنند که مردم به نظام اسلامی ایران پشت خواهند کرد اما ملت و دولت نشان دادند که بعد از 40 سال همچنان پای آرمان‌های امام راحل ایستادند و با جنگ اقتصادی و تنگدستی از اهداف خود دست برنمی‌دارند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه سفیران هدایت بیرجند با بیان اینکه مردم در جنگ اقتصادی نیز حرفی برای گفتن دارند، خاطرنشان کرد: باید در تمام صحنه‌ها به جوانان اعتماد داشته باشیم تا به موفقیت و پیروزی برسیم.

حجت الاسلام درخشی اظهار کرد: معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‎های علمیه یکی از اقدامات آن اعزام مُبلغ به نقاط مختلف کشور است و مُبلغانی که سطح دو حوزه را گذرانده باشند به تبلیغ اعزام می‌شوند.

وی افزود: در استان خراسان جنوبی حدود 100 نفر از مُبلیغن اعزامی در روستاها و مناطق استان در قالب طرح بینات و سایر طرح‌ها به امر تبلیغ می‌پردازند که 90 نفر از طلاب در ایام و مناسبت‌های مختلف به امر تبلیغ مشغول هستند./9314/ت303/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات