۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۶۰۳۲۹۰
آیت الله موسوی جزایری:

مجموعه‌های بزرگ صنعتی در ساخت منازل سیل زدگان یاری کنند

مجموعه‌های بزرگ صنعتی در ساخت منازل سیل زدگان یاری کنند
آیت الله موسوی جزایری گفت: مجموعه‌های بزرگ همچون پتروشیمی ها و صنایع فولاد باید همراهی لازم را در ساخت و ساز منازل سیل زدگان داشته باشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری، زعیم حوزه علمیه خوزستان، شامگاه گذشته در دیدار نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به وجود حجم بالای اقلام موردنیاز در سطح خوزستان، اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن گرما، نیازمند وسایل سرمایشی و خنک کننده هستیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: پس از فروکش کردن سیل، بازسازی یا بهسازی منازل مردم سیل زده در دستور کار است که به همت همگانی و کار جهادی نیاز دارد که در این باره ضرورت تقسیم‌بندی ساخت و ساز منازل سیل‌زدگان احساس می‌شود.

زعیم حوزه علمیه خوزستان ادامه داد: مجموعه‌های بزرگی همچون پتروشیمی ها و صنایع فولاد باید همراهی لازم را در این امر داشته باشند.

آیت‌الله موسوی جزایری تصریح کرد: بارندگی‌های اخیر افزون بر برکات الهی، خسارت‌هایی داشت که برای سیل‌زدگان صرف نظر از جابجایی و انتقال به نقاط مناسب، زمینه را برای ساخت و ساز منازل شان فراهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به گرمای هوا و اهمیت تأمین وسایل سرمایشی، می‌توان از مدارس استان (با ظرفیت یک میلیون نفر استفاده کرد) تا زمان بازگشت خانه‌های سیل‌زدگان به حالت اولیه استفاده کرد./۹۴۵۶/د101/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات