۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۶۰۳۸۱۰
عضو ارشد مجلس وحدت مسلمین پاکستان در گفت‎وگو با رسا؛

دوستی پاکستان و ایران دشمنان را نگران کرده است

دوستی پاکستان و ایران دشمنان را نگران کرده است
عضو ارشد مجلس وحدت مسلمین پاکستان گفت: عمران خان نخست وزیری معتدلی است و از او برای حل مشکلات زائران انتظار زیادی داریم.
حجت الاسلام عیسی امینی عضو ارشد مجلس وحدت مسلمین پاکستان در گفت‎وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا سفر نخست وزیر پاکستان به ایران را خیلی مهم ارزیابی کرد و گفت: نخست وزیر فعلی پاکستان به ایران علاقه ی خاصی دارد و از زمان پیروزی حزب، خودش پیگیر انجام این سفر بوده است.
او افزود: ملت پاکستان با ایران رابطه‎ی صمیمی دارد و همیشه در مشکلات با یکدیگر همکاری می کنند و این دوستی دشمنان اسلام را نگران کرده است.
وی آغاز سفر عمران خان از مشهد مقدس را عقیده و علاقه ی او به اهل بیت (ع) ارزیابی کرد و گفت: عمران خان به اهل بیت (ع) علاقه ی خاصی دارد و او یک مسلمان معتدل است و به همه ی مسالک احترام خاصی دارد.
سفر نخست وزیر پاکستان در ایران را خیلی مفید برای هر دو کشور دانست و گفت: همکاری همه جانبه ی این دو کشور موجب رشد و پیشرفت این دو کشور و سبب استحکام منطقه خواهد شد.
گفتنی است که عمران خان همراه هیاتی عالی‌رتبه از جمله وزیر دارایی، وزیر حقوق بشر، وزیر دریانوردی، وزیر هماهنگی بین ایالت‌های پاکستان، مشاور اقتصادی دولت، گروه ضربت نیرو و مشاور ارشد نخست وزیر پاکستان در امور پاکستانی‌های مقیم خارج به علاوه بسیاری دیگر از وزرا به ایران سفر کردہ است.
ارتباطات تنگاتنگ تاریخی و فرهنگی و روابط قوی خویشاوندی بین مردم مشخصه روابط ایران و پاکستان است.
انتظار می‌رود سفر نخست وزیر پاکستان به ایران روابط نزدیک دوجانبه را بیش از پیش تقویت کند./989/
سید فیض رضوی
ارسال نظرات