۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۶۰۴۸۴۸

ضرب الأجل مقاومت غزه به رژیم صهیونیستی

ضرب الأجل مقاومت غزه به رژیم صهیونیستی
نیروهای مقاومت غزه در واکنش به تعلل و وقت کشی رژیم صهیونیستی در اجرای توافق آتش‌بس امضا شده میان دو طرف، ضرب الاجل یک هفته‌ای برای تل‌آویو تعیین کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا، گروه‌های مقاومت در نوار غزه تهدید کردند که در صورتی که رژیم صهیونیستی تفاهم‌های به دست آمده در آستانه انتخابات کنیست را اجرا نکند، فشارهای خود بر مناطق مرزی را افزایش خواهند داد.

بر اساس این گزارش، گروه‌های مقاومت تهدید مذکور را از طریق میانجی‌های مصری و سازمان ملل متحد به اطلاع رژیم صهیونیستی رسانده و تا پایان هفته جاری میلادی به این رژیم برای پاسخ به مطالباتشان زمان دادند.

با گذشت چند هفته از وعده‌های رژیم صهیونیستی مبنی بر اجرای تفاهم با نوار غزه؛، گروه‌های فلسطینی همچنان از کارشکنی نتانیاهو در اجرای بندهای مورد توافق ناخرسند هستند.

این موضوع موجب شده است که گروه‌های مذکور ضرب‌الاجلی را تا پایان هفته جاری میلادی برای رژیم ترسیم کنند تا در صورتی که تعهدات تل‌آویو انجام نشود، فشار نیروهای مقاومت در منطقه مرزی غزه آغاز خواهد شد.

بر اساس اعلام یک منبع وابسته به حماس توافق آتش‌بس در مراحل سختی قرار دارد، چرا که رژیم صهیونیستی به برخی بندهای طولانی‌مدت تفاهم نظیر تامین برق پایبند است، اما به برخی دیگر نظیر وارد کردن پول‌های قطر به نوار غزه عمل نمی‌کند. این در حالی است که انتظار می‌رود این اقدام قبل از آغاز ماه مبارک رمضان صورت گیرد./983/ب

منبع: تسنیم

ارسال نظرات