۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۶۰۵۴۷۴

تأسیس مرکز دارالقرآن در کالج صدرای اندونزی

تأسیس مرکز دارالقرآن در کالج صدرای اندونزی
رییس کالج صدرای اندونزی اظهار کرد: مرکز دارالقرآن الکریم با توجه به لزوم مدیریت و هدایت برنامه‌های قرآنی، در این کالج تأسیس شد

به گزارش خبرگزاری رسا، محمدجواد اسعدی، رییس کالج صدرا و نماینده جامعه المصطفی(ص) العالمیه در اندونزی درباره برنامه‌هایی که این مرکز طی فروردین امسال در اندونزی به اجرا درآورده است، اظهار کرد: توجه به آموزش‌ها و مهارت‌‌های قرآنی را می‌توان از اولویت‌های اصلی این نمایندگی در اندونزی به شمار آورد.

وی با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه رشته علوم قرآن و تفسیر در کالج اسلامی صدرا به پذیرش دانشجو می‌پردازد، همه ابعاد دانش‌های قرآنی و مهارت‌های مختلف مربوط به این کتاب از گذشته در برنامه‌های نمایندگی جامعه المصطفی در اندونزی مورد توجه قرار داشته است.

اسعدی با تأکید بر اینکه بخش غالب برنامه‌های قرآنی جامعه المصطفی در خوابگاه‌های دانشجویان نیز اجرایی می‌شود، ادامه داد: این گونه اقدامات در کنار برنامه‌هایی است که در کالج و توسط مربیان بخش تربیتی انجام می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ضرورت وجود دارالقرآن در نمایندگی جامعه المصطفی که مدیریت و هدایت همه برنامه‌های قرآنی را عهده‌دار شود، موضوعی بود که سبب شده دفتری در کالج اسلامی صدرا با عنوان «دارالقرآن الکریم» تأسیس شود./983/ب

منبع: ایکنا

ارسال نظرات